Την επιθυμία της να εισέλθει στον κλάδο της τεχνολογίας υποδηλώνει η απόφαση της Walmart να συμπράξει με την Microsoft, σε μια από κοινού προσπάθειά τους να εξαγοράσουν την TikTok.
Η διάσημη αλυσίδα σούπερ μάρκετ και μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων λιανικής πώλησης στον κόσμο, επιθυμεί ως φαίνεται, να προσεγγίσει καταναλωτές νεαρότερων ηλικιών, κάτι που, λογικά, θα μπορέσει να επιτύχει μέσω της εξαιρετικά δημοφιλούς κινέζικης εφαρμογής.
Εξάλλου, ο διευθύνων σύμβουλος της Walmart, Νταγκ Μακ Μίλον, έχει υποστηρίξει σε ανύποπτο χρόνο πως θα ήθελε να εισχωρήσει στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μέχρις στιγμής, η Walmart έχει αποκτήσει μερίδιο στην ισραηλινή εταιρεία παραγωγής βίντεο Eko, η οποία έχει αναπτύξει προϊόντα όπως διαδραστικούς καταλόγους παιχνιδιών.
Απόπειρα να ανταγωνισθεί το Netflix
Ωστόσο, άλλες ανάλογες κινήσεις της Walmart έχουν στεφθεί με αποτυχία, όπως, για παράδειγμα, η μάταια απόπειρά της να ανταγωνισθεί συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Netflix και το Hulu με την Vudu, την οποία, τελικά, αποφάσισε να… ξεφορτωθεί!
Από την πλευρά της, η Microsoft ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις εδώ και εβδομάδες για να αγοράσει τις επιχειρήσεις του TikTok στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.
Άλλες εταιρείες έχουν επίσης εμφανισθεί ως πιθανοί υποψήφιοι αγοραστές, όπως η Oracle και το Twitter, χωρίς να είναι σαφές σε ποιο βαθμό έχουν προχωρήσει αυτές οι συζητήσεις, με τη Microsoft να είναι η μόνη εταιρεία που επιβεβαιώνει τις συνομιλίες.