ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΝα γιατί η Τουρκία θέλει αίμα: Γιατί πλουτίζει από το αίμα των Αρμενίων!

Να γιατί η Τουρκία θέλει αίμα: Γιατί πλουτίζει από το αίμα των Αρμενίων!

Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στα τούρκικα ταμεία λόγω της εισβολής του Αζερμπαϊτζάν στο Ναγκόρνο Καραμπάχ!

 

Άμαχοι δολοφονούνται, πόλεις ισοπεδώνονται, θρήνος και όλεθρος παντού, και όμως κάποιοι πλουτίζουν μέσα στο χάος. Ποιοι; Μα φυσικά οι τούρκοι!

Δεν χρειάζεται λοιπόν ιδιαίτερη σοφία για να εξηγηθεί η συμπεριφορά της Τουρκίας στην περιοχή. Η περίπτωση της εισβολής του Αζερμπαϊτζάν στο Αρτσάχ, είναι ενδεικτική.

Όπως επίσης και η σφοδρή αντίδραση της Τουρκίας στο ενδεχόμενο εκεχειρίας μεταξύ Αζερμπαϊτζάν και Αρμενίας. Κάθε μέρα που περνά με πόλεμο, γεμίζουν τα τούρκικα ταμεία! Και έτσι εξηγούνται όλα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εξαγωγές όπλων από την Τουρκία στο Αζερμπαϊτζάν. Κυριολεκτικά απογειώθηκαν μετά την εισβολή!

Αξία εξαγωγών στρατιωτικού υλικού της Τουρκίας στο Αζερμπαϊτζάν τους προηγούμενους μήνες
• Ιούλιος: $278.880
• Αύγουστος: $36 εκατ.
• Σεπτέμβριος: $77,1 εκατ.

@Isozygio

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης