Οι Έλληνες παραγωγοί καταστρέφονται από τα εμπάργκο, αλλά οι Γερμανοί πωλούν τεχνολογία ακόμα και στην Κίνα!

Πρωτοφανής αποκάλυψη από γερμανικά ΜΜΕ για γερμανικούς κινητήρες στα κινέζικα πολεμικά πλοία!

Must Read

Ακούστε το άρθρο

Μπορεί ο Έλληνας ροδακινοπαραγωγός να μην μπορεί να πουλήσει το προϊόν του στην Ρωσία, επειδή έτσι το θέλει η Γερμανία, όμως οι Γερμανοί βιομήχανοι συνεχίζουν να προμηθεύουν με στρατιωτικό υλικό όλη την υφήλιο, ακόμα και τους υποτιθέμενους «εχθρούς» της Δύσης.

Οι κινητήρες λοιπόν που κατασκευάζονται στη Γερμανία μπορούν να αποφύγουν τις απαγορεύσεις ελέγχου των εξαγωγών λόγω του καθεστώτος τους ως λεγόμενης «τεχνολογίας διπλής χρήσης», όπως αποκάλυψε η έρευνα κρατικών γερμανικών μέσων ενημέρωσης. Μετά από τα υποβρύχια που Γερμανία τα παραδίδει κανονικότατα στην Τουρκία, παρά τις κυρώσεις των ΗΠΑ, αυτή η αποκάλυψη έρχεται να τεκμηριώσει τον διπρόσωπό ρόλο της «ισχυρότερης ευρωπαϊκής χώρας», έναντι της ίδιας της Ευρώπης αλλά και ολόκληρης της Δύσης.

Αρκετοί τύποι πολεμικών πλοίων του κινεζικού ναυτικού τροφοδοτούνται από κινητήρες που είτε αναπτύχθηκαν είτε κατασκευάστηκαν από Γερμανούς κατασκευαστές, σύμφωνα με έρευνα του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα ARD και της εφημερίδας Welt am Sonntag.

Οι δύο εταιρείες που εμπλέκονται είναι η MTU και το γαλλικό υποκατάστημα της MAN, θυγατρικής της Volkswagen, όπως αποκαλύπτει η έρευνα.

Και οι δύο εταιρείες δήλωσαν ότι «συμμορφώνονταν πάντα με τους κανονισμούς ελέγχου των εξαγωγών» και «έχουν δημοσιοποιήσει ότι είχαν εμπλακεί με τον κινεζικό στρατό».

Οι λεπτομέρειες για τις παραδόσεις κινητήρων της MTU στην Κίνα βρέθηκαν στη δημόσια  ιστοσελίδα του Διεθνούς Ινστιτούτου Ερευνών για την Ειρήνη της Στοκχόλμης (SIPRI).

Το SIPRI διερευνά συμφωνίες πώλησης όπλων και μεταφορές οπλικών συστημάτων ειδικά σε χώρες με έλλειμμα σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Το Κινέζικο αντιτορπιλικό κλάσης Luyang III

Τεχνολογία «διπλής χρήσης»: Το μεγάλο γερμανικό κόλπο

Σύμφωνα με το SIPRI, η MTU ήταν τακτικός προμηθευτής κινητήρων για αντιτορπιλικά κατηγορίας Luyang III μέσω ενός αδειοδοτημένου εργοστασίου παραγωγής στην Κίνα μέχρι τουλάχιστον το 2020.

Τα κινεζικά αντιτορπιλικά κλάσης Luyang είναι εξοπλισμένα με υπερσύγχρονα οπλικά συστήματα και αποτελούν την αιχμή του δόρατος, του κινεζικού πολεμικού ναυτικού, ειδικά στην αντιπαράθεση που έχει ξεκινήσει στον ειρηνικό ωκεανό με τις ΗΠΑ, την Αυστραλία και την Μεγάλη Βρετανία.

Επιπλέον, η MTU φέρεται να προμήθευε κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν στα κινεζικά υποβρύχια κατηγορίας Song.

Ωστόσο, τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας δήλωσαν στο ARD και τη Welt am Sonntag ότι «σταμάτησαν οριστικά» την προμήθεια κινητήρων για τα υποβρύχια.

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι «δεν είχε συνάψει καμία σύμβαση με το κινεζικό υπουργείο Άμυνας ή τις ένοπλες δυνάμεις».

Ωστόσο, με την ίδρυση μιας κοινής επιχείρησης στην Κίνα το 2010, ο επικεφαλής της εταιρείας γνωστής ως Tognum εκείνη την εποχή είχε ανακοινώσει παραδόσεις «κινητήρων για το κινεζικό ναυτικό και την ακτοφυλακή»!

Ομοίως, το 2002, η SEMT Pielstick, η γαλλική θυγατρική της MAN, ανακοίνωσε στον επίσημο ιστότοπο της εταιρείας την παράδοση κινητήρων PA6 που κατασκευάζονται (με άδεια χρήσης της τεχνολογίας) στην Κίνα για μια νέα γενιά φρεγατών.

Το SIPRI σημείωσε ότι ο κινητήρας MTU που είναι εγκατεστημένος στα πολεμικά πλοία της Κίνας είναι μια λεγόμενη «τεχνολογία διπλής χρήσης» που δεν απαιτεί άδεια εξαγωγής.

«Υπάρχει μια γκρίζα περιοχή εκεί», σημείωσε ο Siemon Wezeman του SIPRI. Γκρίζα ζώνη, που φυσικά λειτουργεί υπέρ των γερμανικών συμφερόντων, θα λέγαμε εμείς.

ΕΕ: Εμπάργκο όπλων αρκεί να μην είναι γερμανικά!

Το κινεζικό ναυτικό παραγγέλνει περισσότερα αντιτορπιλικά Luyang III για το 2021. Τα πλοία αυτής της κατηγορίας είναι εξοπλισμένα με πυραύλους εδάφους-αέρος και πυραύλους κρουζ.

Μετά τη σφαγή φοιτητών και πολιτών που διαδήλωσαν για τη δημοκρατία στην πλατεία Τιενανμέν το 1989, η ΕΕ επέβαλε εμπάργκο πώλησης όπλων στην Κίνα. Εμπάργκο που το σεβάστηκαν όλοι, εκτός φυσικά από τους Γερμανούς.

Ο Σεμπάστιαν Ρόσνερ, δικηγόρος και ειδικός στις εξαγωγές με έδρα την Κολωνία, είπε στον δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό σταθμό ARD της Γερμανίας: «Επειδή το εμπάργκο όπλων της ΕΕ στην Κίνα δεν αποφασίστηκε επίσημα σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές συνθήκες, ορισμένες εξαγωγές κινητήρων πλοίων μπορεί να επιτρέπονται για το κινεζικό ναυτικό».

«Αν θέλετε να το αλλάξετε αυτό, η ΕΕ πρέπει είτε να τροποποιήσει τον Κανονισμό Διπλής Χρήσης είτε να επιβάλει επίσημα εμπάργκο όπλων», πρόσθεσε, για να δικαιολογήσει την διαχρονική γερμανική λαθροχειρία.

Ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών, Χάικο Μάας, σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας, προειδοποίησε πριν από ένα χρόνο για «ταχέως αυξανόμενη αύξηση εξοπλισμών» στην περιοχή του Ινδο-Ειρηνικού. Την ίδια στιγμή που ο υπουργός εξέφρασε τις ανησυχίες του, η γερμανική πολεμική βιομηχανία βοηθούσε σε αυτή την αύξηση των εξοπλισμών που θέτει σε κίνδυνο την παγκόσμια ειρήνη.

Πληροφορίες από DW

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This