ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΜόνο με αρνητικό τεστ και στα Μέσα Μεταφοράς οι ανεμβολίαστοι στη Γερμανία!

Μόνο με αρνητικό τεστ και στα Μέσα Μεταφοράς οι ανεμβολίαστοι στη Γερμανία!

Με την ψήφο του Σοσιαλιστικού Κόμματος, των Πρασίνων και των Φιλελευθέρων πέρασαν τα νέα μέτρα

Νέα μέτρα ψηφίστηκαν στη Γερμανία για τους ανεμβολίαστους, κάνοντάς τους πιο δύσκολη τη ζωή, σε μια προσπάθεια να πειστούν και να εμβολιαστούν.

Έτσι με την ψήφο του Σοσιαλιστικού Κόμματος (SPD), των Πρασίνων και των Φιλελευθέρων (FDP) σε όλη τη χώρα οι ανεμβολίαστοι θα πηγαίνουν στη δουλειά τους και θα χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μόνο με αρνητικό τεστ.

Τα νέα σκληρά μέτρα (Κανόνας 3G) που ισχύουν για όλη τη Γερμανία η Χριστιανική Ένωση ανακοίνωσε πως θα επιχειρήσει στο Ομοσπονδιακό Συμβούλιο να εμποδίσει την εφαρμογή τους.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης