ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΒίντεο από Ουκρανία δείχνει ελληνικό τεθωρακισμένο με το εθνόσημο!

Βίντεο από Ουκρανία δείχνει ελληνικό τεθωρακισμένο με το εθνόσημο!

Τον γύρο του Διαδικτύου κάνει βίντεο στο οποίο εμφανίζεται ένα τεθωρακισμένο όχημα τύπου BMP-1 που επιχειρεί στην Ουκρανία, το οποίο, κατά τα φαινόμενα, φέρει το… ελληνικό εθνόσημο!

Θυμίζουμε πως τα -σοβιετικής κατασκευής- τεθωρακισμένα BMP-1 αποσύρθηκαν από νησιά του Αιγαίου και οδηγήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, χωρίς, ωστόσο, να υπάρξει νεότερη ενημέρωση για το αν και πότε θα οδηγηθούν στην εμπόλεμη ζώνη. Το εν λόγω «ύποπτο» βίντεο, ωστόσο, χρήζει άμεσα απάντησης από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

  • Δείτε το βίντεο-ντοκουμέντο:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης