ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΦίτσο: «Η Ούρσουλα με έβριζε επί μισή ώρα επειδή μίλησα με τον Τραμπ»!

Φίτσο: «Η Ούρσουλα με έβριζε επί μισή ώρα επειδή μίλησα με τον Τραμπ»!

O πρωθυπουργός της Σλοβακίας Ρόμπερτ Φίτσο αποκάλυψε σήμερα πως η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, τον… πέρασε γενεές δεκατέσσερις, επειδή «τόλμησε» να τηλεφωνήσει στον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, για να συζητήσουν για τους δασμούς που σκοπεύει να επιβάλει στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Σήμερα μίλησα στο τηλέφωνο με την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. Συζητήσαμε δύο θέματα. Το πρώτο θέμα ήταν οι δασμοί που επιβλήθηκαν σε εμάς (την Ευρώπη). Με επέπληξε τρομερά. “Ρόμπερτ, τι έκανες; Γιατί στο καλό διαπραγματεύτηκες με τον Τραμπ έτσι; Είσαι φυσιολογικός;” Με έβριζε επί μισή ώρα, λέγοντας ότι είμαι ηλίθιος…», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σλοβάκος πρωθυπουργός.

Ο ίδιος επισήμανε πως «στις 2 Απριλίου μας περιμένει μια μεγάλη έκπληξη. Δεν ξέρουμε πόσο μεγάλη…».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης