ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΗΠΑ: Νέο αεροπορικό χτύπημα κατά διακινητών ναρκωτικών στον Ειρηνικό

ΗΠΑ: Νέο αεροπορικό χτύπημα κατά διακινητών ναρκωτικών στον Ειρηνικό

Δύο νεκροί στο νέο πλήγμα εναντίον ταχύπλοου - Ένας επιζών

Νέο αεροπορικό βομβαρδισμό εξαπέλυσαν οι ΗΠΑ στον Ειρηνικό Ωκεανό χθες Δευτέρα εναντίον ταχύπλοου που φέρεται να ανήκε σε διακινητές ναρκωτικών, σκοτώνοντας δυο ανθρώπους, στο πλαίσιο εκστρατείας που διαρκεί από τον Σεπτέμβριο του 2025. Αυτό ανακοίνωσε το μεικτό διοικητήριο των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων που είναι αρμόδιο για τη νότια Αμερική (SOUTHCOM, «νότια διοίκηση»).

Στους 130 οι νεκροί από τον Σεπτέμβριο

Με αυτό το νέο πλήγμα, που ανακοινώθηκε μέσω X, φθάνουν τους τουλάχιστον 130 οι νεκροί και τα τουλάχιστον 38 τα σκάφη που έχουν καταστραφεί από τον Σεπτέμβριο, όταν άρχισε η αμερικανική εκστρατεία βομβαρδισμών εναντίον σκαφών που κατά την Ουάσιγκτον ανήκαν σε διακινητές ναρκωτικών. Αυτό είναι το τρίτο γνωστό αεροπορικό πλήγμα του είδους από την αρχή της χρονιάς.

Το ιδιαίτερα ασυνήθιστο στοιχείο του χθεσινού βομβαρδισμού είναι ότι ο αμερικανικός στρατός έκανε λόγο για έναν «επιζώντα», προσθέτοντας πως ειδοποίησε «αμέσως» το λιμενικό σώμα προκειμένου να διεξαγάγει επιχείρηση «έρευνας και διάσωσης» του ναυτικού.

Δείτε επίσης:

ΗΠΑ: Νέος βομβαρδισμός κατά σκάφους διακινητών ναρκωτικών στον Ειρηνικό – Δύο νεκροί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Διέλυσαν κι άλλο ναρκόπλοιο οι ΗΠΑ στον Ανατολικό Ειρηνικό – Τέσσερις νεκροί

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης