ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΙράν: Όρκος εκδίκησης και γενικευμένη επίθεση στις ενεργειακές υποδομές του Κόλπου

Ιράν: Όρκος εκδίκησης και γενικευμένη επίθεση στις ενεργειακές υποδομές του Κόλπου

Ο Μοτζτάμπα Χαμενεΐ δεσμεύτηκε για σκληρή απάντηση - Εκρήξεις στο Ριάντ

Ο νέος ανώτατος ηγέτης του Ιράν, Μοτζτάμπα Χαμενεΐ, εξέδωσε επίσημη γραπτή δήλωση με την οποία δεσμεύεται για άμεση και σκληρή απάντηση μετά τον θάνατο του Αλί Λαριτζάνι. Ο θάνατος του Γραμματέα του Ανώτατου Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας, ο οποίος έχασε τη ζωή του μαζί με τον γιο του και στενούς του συνεργάτες, χαρακτηρίστηκε από την ηγεσία της χώρας ως «μαρτυρικός».

Ο Χαμενεΐ υπογράμμισε ότι οι υπαίτιοι της δολοφονίας θα κληθούν να πληρώσουν το τίμημα «πολύ σύντομα», δίνοντας το σύνθημα για μια νέα φάση αντιποίνων που θέτει σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια ολόκληρης της περιοχής.

Τελεσίγραφο εκκένωσης και ενεργειακός εφιάλτης στον Περσικό Κόλπο

Την ίδια ώρα, η Τεχεράνη προκάλεσε διεθνή συναγερμό εκδίδοντας επείγουσα προειδοποίηση για την άμεση εκκένωση στρατηγικών πετρελαϊκών και βιομηχανικών εγκαταστάσεων στη Σαουδική Αραβία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Κατάρ.

Η ιρανική πλευρά κατέστησε σαφές ότι οι υποδομές αυτές θα αποτελέσουν στόχο εντός των επόμενων ωρών, ως απάντηση στα πλήγματα που δέχθηκαν οι δικές της ενεργειακές μονάδες στο νότιο τμήμα της χώρας, όπως το κοίτασμα South Pars.

Το Κατάρ ξεκίνησε ήδη την εσπευσμένη εκκένωση των κρίσιμων εγκαταστάσεων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στο Ρας Λαφάν, υπό τον φόβο επικείμενων πληγμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καταιγίδα πυραύλων πάνω από το Ριάντ και απειλές για ολοκληρωτική καταστροφή

Η κατάσταση στην καρδιά της Σαουδικής Αραβίας περιγράφεται ως εκρηκτική, με τον Σαουδάραβα υπουργό Άμυνας να επιβεβαιώνει ότι οι δυνάμεις αεράμυνας βρίσκονται σε εξέλιξη επιχείρησης αναχαίτισης βαλλιστικής επίθεσης πάνω από την πρωτεύουσα, το Ριάντ.

Ισχυρές εκρήξεις συγκλόνισαν την πόλη, ενώ οι κάτοικοι έλαβαν στα κινητά τους τηλέφωνα επείγουσες ειδοποιήσεις για άμεση απειλή.

Παράλληλα, το Σώμα των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης, μέσω του αρχηγείου «Khatam al-Anbiya», απηύθυνε μια τελεσίδικη προειδοποίηση προς τη Δύση και τους συμμάχους της, διαμηνύοντας ότι οποιαδήποτε επίθεση στις υποδομές του Ιράν θα οδηγήσει στη μετατροπή των ενεργειακών δικτύων των αντιπάλων του σε στάχτη.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης