Την ώρα που η χερσαία επιχείρηση των ΗΠΑ στο Ιράν εξακολουθεί να παραμένει στα πλάνα της κυβέρνησης Τραμπ, οι Ιρανοί, σύμφωνα με τον Μοχάμεντ Γκαλιμπάφ, είναι έτοιμοι να υποδεχτούν τους Αμερικανούς με… ανοιχτές αγκάλες!
Ειδικότερα, σε σημερινή ανάρτησή του στο X, ο πρόεδρος του ιρανικού κοινοβουλίου υποστήριξε ότι επτά εκατομμύρια Ιρανοί(!) είναι έτοιμοι να πολεμήσουν ενάντια σε οποιαδήποτε χερσαία εισβολή των ΗΠΑ στην Ισλαμική Δημοκρατία.
«Αυτή τη στιγμή, σε λιγότερο από μια εβδομάδα, μια ισχυρή εθνική εκστρατεία που σαρώνει τη χώρα έχει φέρει στο προσκήνιο περίπου 7 εκατομμύρια Ιρανούς, που έχουν ήδη βγει μπροστά και έχουν δηλώσει ότι είναι έτοιμοι να πάρουν τα όπλα και να υπερασπιστούν την πατρίδα μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γκαλιμπάφ.
«Αν έρθετε για το σπίτι μας… θα συναντήσετε όλη την οικογένεια»
«Οι Ιρανοί δεν μιλάμε απλώς για την υπεράσπιση της χώρας μας, αλλά χύνουμε και το αίμα μας γι’ αυτήν. Το έχουμε κάνει στο παρελθόν και είμαστε έτοιμοι να το ξανακάνουμε. Αν έρθετε για το σπίτι μας… θα συναντήσετε όλη την οικογένεια. Οπλισμένη, έτοιμη και με το κεφάλι ψηλά. Ελάτε να μας βρείτε», προσθέτει μεταξύ άλλων.
Το τελευταίο διάστημα ο πρόεδρος του κοινοβουλίου του Ιράν, ο οποίος έχει αναφερθεί ως πιθανός διαπραγματευτικός εταίρος με τις ΗΠΑ, έχει δημοσιεύσει σειρά από αναρτήσεις στο διαδίκτυο, με τις οποίες προκαλεί ανοιχτά τους Αμερικανούς.
Το σημερινό μήνυμά του, πάντως, έρχεται μετά την δήλωση του Τραμπ ότι οι ΗΠΑ έχουν «όλα τα χαρτιά» και θα χτυπήσουν «πολύ σκληρά» τα «ηλεκτροπαραγωγικά εργοστάσια» του Ιράν, στην περίπτωση που δεν επιτευχθεί ειρηνευτική συμφωνία.
Δείτε επίσης:
- Πακιστάν: Πώς από διπλωματικός παρίας μεταμορφώθηκε σε βασικό διαμεσολαβητή μεταξύ ΗΠΑ-Ιράν
- Διάγγελμα Τραμπ για πόλεμο στο Ιράν: «Πλησιάζει στο τέλος» – Προειδοποιεί για νέα σκληρά πλήγματα







