ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΓια τρίτη φορά «τσίμπησαν» τον Θέμη Αδαμαντίδη σε παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη

Για τρίτη φορά «τσίμπησαν» τον Θέμη Αδαμαντίδη σε παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη

Μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας

Τρίτωσε το κακό για τον τραγουδιστή Θέμη Αδαμαντίδη, που συνελήφθη ακόμη μια φορά λόγω του πάθους του με τον τζόγο. Η αστυνομία έκανε έφοδο τα ξημερώματα σε παράνομη χαρτοπαικτική λέσχη, στην 3η Σεπτεμβρίου στο κέντρο της Αθήνας και έκανε 53 συλλήψεις.

Ανάμεσά τους ήταν και ο Θέμης Αδαμαντίδης που μεταφέρθηκε στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας. Εκεί σχηματίστηκε δικογραφία περί παιγνίων και των μέτρων κατά της πανδημίας. Λίγες ώρες αργότερα οι συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι και φυσικά και ο Θέμης Αδαμαντίδης.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης