ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΝαταλία Γερμανού κατά Ίλον Μασκ: «Βάζω X στο x»

Ναταλία Γερμανού κατά Ίλον Μασκ: «Βάζω X στο x»

Τα «βρόντηξε» από το Twitter και η δημοφιλής παρουσιάστρια

Είχε έναν από τους πιο ενεργούς λογαριασμούς στο Twitter την τελευταία δεκαετία και συνέχισε και όταν μετεξελίχθηκε αυτό σε X. Όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τη Ναταλία Γερμανού η οποία ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

Ο λόγος; Προφανώς ο αμφιλεγόμενος χαιρετισμός του Ίλον Μασκ κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων της τελετής ορκωμοσίας του Ντόναλντ Τραμπ!

https://exchange.glomex.com/video/v-d799ayjam7w9?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Έγραψε χαρακτηριστικά στο τελευταίο της τιτίβισμα η Ναταλία Γερμανού:

«Πέρασα ωραία 10 χρόνια εδώ μέσα γνώρισα μερικούς φανταστικούς ανθρώπους και μερικά εμετικά χυδαία ανθρωπάκια. Με τους πρώτους, δεν χανόμαστε –οι άλλοι συνεχίστε εδώ, σας ταιριάζει γάντι. Βάζω Χ στο x σας χαιρετώ (ποτέ ναζιστικά) αλλά ειλικρινά δεν μπορώ άλλο να ανήκω εδώ. Bye».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

https://exchange.glomex.com/video/v-d79bo6j3az5t?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης