ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΠαράπονο από την Κωνσταντίνα για τη βραδιά του Καρρά

Παράπονο από την Κωνσταντίνα για τη βραδιά του Καρρά

«Δεν γνωρίζω γιατί δεν με κάλεσαν στη συναυλία»

Το παράπονό της αλλά και την απορία που δεν καλέστηκε στην επερχόμενη συναυλία προς τιμήν του Βασίλη Καρρά εξέφρασε η Κωνσταντίνα! Η τραγουδίστρια, που συνεργάστηκε με τον αείμνηστο Βασίλη Καρρά στο επιτυχημένο τραγούδι του 1996, με τίτλο «Δηλητήριο», μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό», αποκάλυψε πως δεν έχει προσκληθεί στη συναυλία και πως δεν γνωρίζει τους λόγους.

«Δεν με κάλεσαν στη συναυλία για τον Βασίλη Καρρά, δεν ξέρω γιατί. Δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι διοργανωτές, αλλά, αν ήθελαν να συμμετάσχω, θα με είχαν καλέσει. Δεν έλαβα κάποια πρόσκληση» είπε χαρακτηριστικά. Η Κωνσταντίνα ήταν φίλη με τον τραγουδιστή και μάλιστα λίγο μετά τον θάνατό του είχε πει: «Οταν χάνεις έναν φίλο, είναι πολύ οδυνηρό». Στη συνέχεια αποκάλυψε τα τηλέφωνα που έκανε στον Βασίλη Καρρά λίγο πριν από τον θάνατό του την παραμονή των Χριστουγέννων. Η συναυλία-αφιέρωμα στον Βασίλη Καρρά, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς, θα  πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουνίου στο Καλλιμάρμαρο.

https://exchange.glomex.com/video/v-d9eqn6b5ve1d?integrationId=40599w17mbz7o7uw

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης