ΑΡΧΙΚΗLIFESTYLEΑπό τη λάμψη στη βία: Η άγνωστη ζωή Μπάμπη Λαζαρίδη - Αγγελικής Ηλιάδη

Από τη λάμψη στη βία: Η άγνωστη ζωή Μπάμπη Λαζαρίδη – Αγγελικής Ηλιάδη

–«Την έκανε φίρμα με το ζόρι»-Γιατί η Αγγελική Ηλιάδη επέλεξε να μιλήσει 17 χρόνια μετά – Το μήνυμα δύναμης στις γυναίκες!

Η πολύκροτη υπόθεση του Μπάμπη Λαζαρίδη επιστρέφει με ορμή στο προσκήνιο, πυροδοτώντας νέες κόντρες στη showbiz. Μετά τις σοκαριστικές αναφορές της Αγγελικής Ηλιάδη περί κακοποιητικής συμπεριφοράς, η Εύη Κρανιδέλη πέρασε στην αντεπίθεση.

Μέσα από ένα αιχμηρό βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η τραγουδίστρια δεν μάσησε τα λόγια της, κάνοντας λόγο για «αχαριστία» προς το πρόσωπο του εκλιπόντος. Σύμφωνα με την ίδια, ο Λαζαρίδης υπήρξε ο απόλυτος στυλοβάτης της Ηλιάδη στα ξεκινήματά της, αμφισβητώντας ευθέως την αξιοπιστία των καταγγελιών.

Τι είπε η Εύη Κρανιδέλη για την Ηλιάδη

«Δεν κατηγορώ εύκολα κάποιον και προσπαθώ να είμαι καλός άνθρωπος. Αλλά όταν ακούω την Αγγελική Ηλιάδη να κατηγορεί μετά από τόσα χρόνια τον άνθρωπο που την έκανε φίρμα με το ζόρι…», αναφέρει, υποστηρίζοντας ότι της παρείχε τα πάντα για να καθιερωθεί.

Στο βίντεο-ξέσπασμά της, η Κρανιδέλη εστιάζει σε συγκεκριμένα γεγονότα, αναφέροντας πως ο επιχειρηματίας παρείχε πλήρη επαγγελματική και υλική κάλυψη στην Αγγελική Ηλιάδη. Παράλληλα, παραθέτει μαρτυρίες από την προσωπική τους συμβίωση, επιδιώκοντας να καταρρίψει τους ισχυρισμούς της τραγουδίστριας μέσω παραδειγμάτων από την κοινή τους ζωή.

«Πλήρωσε τηλεόραση, ραδιόφωνα, στιχουργούς, συνθέτες, εφημερίδες, περιοδικά, μαλλιά, νύχια, μπριγιάν, διαμάντια… Αυτός την είχε πρώτο όνομα στο μαγαζί χωρίς να τη θέλει ο κόσμος, και το μαγαζί έμπαινε μέσα, αλλά αυτός της έφερε 25 βιολιά απ’ την Τουρκία για να την παρουσιάζει και να βγαίνει απ’ το ασανσέρ η “ντίβα”».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Εύη Κρανιδέλη δεν σταμάτησε εκεί, εξαπολύοντας μια άνευ προηγουμένου επίθεση που προσωπικά πλήττει την Αγγελική Ηλιάδη. Με λέξεις που «στάζουν φαρμάκι», σχολίασε τη διαδρομή της τραγουδίστριας μέσα στα χρόνια, φέρνοντας στο φως παλαιότερες δηλώσεις και εμπλέκοντας ακόμα και την οικογένειά της. Η προσπάθειά της να αποδομήσει την εικόνα της Ηλιάδη κορυφώθηκε με αναφορές που στοχεύουν απευθείας στην αξιοπιστία των όσων υποστηρίζει σήμερα για τον Μπάμπη Λαζαρίδη.

«Αυτή η γυναίκα που είναι αδίστακτη, με όλα τα γράμματα κεφαλαία, τον χώρισε από την Πόπη Μαλλιωτάκη, που είχαν ένα παιδί, έμεινε και έγκυος, εκμεταλλεύτηκε την αδυναμία του για να γίνει πρώτο όνομα, και ξαφνικά τώρα αποφάσισε να βγει να κατηγορήσει αυτόν που την έκανε ό,τι είναι σήμερα. Ο λόγος θα είναι μάλλον να τον συλλάβουν απ’ τον τάφο, γιατί άλλο λόγο δεν βρίσκω, γιατί την κακοποιούσε, όπως λέει», αναφέρει μεταξύ άλλων.

«Επίσης λέει ότι φοβόταν μην σκοτώσει τους γονείς της, γι’ αυτό και καθόταν. Ξέχασε όμως ότι είχε πει αυτή στους δημοσιογράφους ότι “Δεν θέλει να είμαι με τον πατέρα μου, γιατί τραγουδάω και μου παίρνουν τα χρήματα, κοιτάζω εγώ όλη την οικογένεια”, δηλαδή τον αποκάλεσε νταβατζή. Επίσης η γιαγιά της, η Καίτη Γκρέυ, έχει πει σε συνέντευξη ότι η Αγγελική είναι πιο γουρούνι απ’ τα γουρούνια. Όταν το λέει αυτό μια γιαγιά για την εγγονή, μπορείτε να καταλάβετε τι είναι η εγγονή και πώς συμπεριφέρεται», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Με αναφορές σε προσωπικές τους στιγμές, η τραγουδίστρια υποστήριξε πως ο Μπάμπης Λαζαρίδης ήταν ένας άνθρωπος ταγμένος στη φροντίδα των δικών του. Μέσα από τη δική της οπτική γωνία για τη σχέση του ζευγαριού, υπογράμμισε ότι η προστατευτικότητα ήταν το κύριο χαρακτηριστικό του επιχειρηματία, αμφισβητώντας ευθέως την αφήγηση περί κακοποιητικής συμπεριφοράς.

«Ένα βράδυ πήγαμε στο μαγαζί με τον Σάββα, που έχει ψαροταβέρνα στην Καβάλα και ήταν επίσης φίλος του Μπάμπη, και ξημερώματα ανεβήκαμε στο γραφείο. Εκεί ο Μπάμπης έβγαλε σολωμούς, χαβιάρια και τυριά. Η Αγγελική καθόταν σε μια γωνία, σαν το κοριτσάκι με τα σπίρτα, ήσυχη-ήσυχη. Έλεγε ο Μπάμπης “Εγώ θα την κάνω το πρώτο όνομα στην Ελλάδα”, και αυτή του έλεγε “ευχαριστώ”.

Της παρείχε τα πάντα, και λέγαμε με τον Σάββα, πώς είναι δυνατόν. Την αγάπησε, και όταν αγαπούσε ο Μπάμπης προστάτευε. Της έκανε όλα τα χατίρια. Ό,τι είναι σήμερα το χρωστάει σε αυτόν, αλλά χρωστάει και στο παιδί της, το οποίο τώρα μαθαίνει απ’ τη μάνα ότι είχε έναν πατέρα βίαιο, που κακοποιούσε τη μαμά του», λέει κλείνοντας η Εύη Κρανιδέλη για την Αγγελική Ηλιάδη.

Η μαρτυρία-«βόμβα» από συμμαθήτρια του Λαζαρίδη

Οι πρόσφατες καταγγελίες της Αγγελικής Ηλιάδη περί κακοποιητικής συμπεριφοράς του Μπάμπη Λαζαρίδη έφεραν στο προσκήνιο πρόσωπα από τα νεανικά χρόνια του επιχειρηματία. Συμμαθήτριά του από το 2ο Γυμνάσιο Καβάλας τοποθετήθηκε δημόσια, απορρίπτοντας την εικόνα του «ανθρώπου της νύχτας» και εστιάζοντας στον αθλητικό και κοινωνικό του χαρακτήρα. Η συγκεκριμένη μαρτυρία στρέφεται με δριμύτητα κατά της τραγουδίστριας, θέτοντας υπό αμφισβήτηση την αξιοπιστία των λεγομένων της. Η γυναίκα προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες για τη στάση της Ηλιάδη, αναφερόμενη ακόμα και στο παρασκήνιο της δολοφονίας του επιχειρηματία.

«Η κυρία Αγγελική Ηλιάδη, η άφωνη, που ήταν στις “Τσαούσες” του ΑΝΤ1 και κουνιόταν, κουνίστρα από μικρή, θυμήθηκε μετά από 18 χρόνια από τον θάνατό του, να πει ότι την κακοποιούσε ο Μπάμπης Λαζαρίδης που έδωσε τη ζωή του για αυτήν. Εγώ σου λέω ότι εσύ τον έδωσες και τον έστειλαν. Εκείνο το βράδυ δεν είχε μαζί τη φρουρά του. Στο ξενοδοχείο που μένατε, ήσασταν οι δυο σας, θα σε πήραν τηλέφωνο – υποθέσεις κάνω κι εγώ – και σε τραυμάτισαν στο πόδι για να φανεί ότι ήσουν κι εσύ θύμα», αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η οργή της γυναίκας δεν περιορίστηκε στην Αγγελική Ηλιάδη, αλλά στράφηκε και κατά του Γιώργου Λιάγκα. Η παιδική φίλη του Μπάμπη Λαζαρίδη εξαπέλυσε πυρά κατά της πρωινής εκπομπής του ΑΝΤ1, κατηγορώντας τον παρουσιαστή και τους συνεργάτες του για «κανιβαλισμό». Με τρεμάμενη φωνή, έκανε λόγο για μια άδικη τηλεοπτική δίκη ενός ανθρώπου που δεν είναι πλέον εδώ για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και την υστεροφημία του.

Η παιδική φίλη του Μπάμπη Λαζαρίδη εξαπέλυσε μια οργισμένη επίθεση κατά της εκπομπής του ΑΝΤ1, χρησιμοποιώντας σκληρές εκφράσεις για τον τρόπο που παρουσιάστηκε το παρασκήνιο του θανάτου του. Με ειρωνική διάθεση, αναρωτήθηκε αν οι παρευρισκόμενοι στο πάνελ ήταν αυτόπτες μάρτυρες στο έγκλημα, ενώ πέρασε στην αντεπίθεση για τη σχέση του ζευγαριού. Χαρακτήρισε την Αγγελική Ηλιάδη «αχάριστη», τονίζοντας πως ο επιχειρηματίας ήταν ο μοναδικός που πίστεψε και στήριξε την καριέρα της όταν εκείνη έκανε τα πρώτα της βήματα.

Πέρα από την έντονη επίθεση, η γυναίκα αναφέρεται και στην κατάσταση της οικογένειας του εκλιπόντος στην Καβάλα. Όπως λέει, ο πατέρας του έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, ενώ η μητέρα του αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας μετά από δύο εγκεφαλικά και παράλληλα ζει με μια πολύ χαμηλή σύνταξη, της τάξης των 300 ευρώ.

Μπάμπης Λαζαρίδης: «Δεν μου έλειψε η πατρική φιγούρα»

Στην εκπομπή «Buongiorno» και τον δημοσιογράφο Χρήστο Λυσσέα μίλησε για πρώτη φορά ο 20χρονος Μπάμπης Λαζαρίδης. Ο νεαρός άνδρας τοποθετήθηκε για την επαγγελματική του ενασχόληση με τη μόδα, τη δυναμική της σχέσης του με την Αγγελική Ηλιάδη, καθώς και για το πώς διαχειρίζεται το γεγονός ότι μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του.

«Το βλέπω επαγγελματικά, αλλά θα ήθελα να κάνω και κάτι ακόμα παράλληλα, γιατί δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να ζήσει κάποιος από το μόντελινγκ, ενώ παράλληλα σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων για να έχω και μια επιχείρηση στο μέλλον», ανέφερε αρχικά ο Μπάμπης Λαζαρίδης.

«Η μητέρα μου στην αρχή νόμιζε ότι την κοροϊδεύω, γιατί έπαιζα ποδόσφαιρο πάντα και δεν ασχολούμουν με αυτά, αλλά μετά όταν της εξήγησα ότι όντως το βλέπω σοβαρά, το προχωρήσαμε και κάναμε το πρώτο βήμα», πρόσθεσε ο Μπάμπης Λαζαρίδης.

Ο νεαρός Μπάμπης δεν έκρυψε τον θαυμασμό του για τη γυναίκα που τον έφερε στη ζωή, υπογραμμίζοντας την προσπάθειά της να μεγαλώσει εκείνον και τον μικρότερο αδελφό του χωρίς καμία βοήθεια. Περιέγραψε μια μητέρα-πρότυπο, που κατάφερε να ισορροπήσει ανάμεσα στην καριέρα και την ανατροφή των δύο γιων της, του ίδιου και του Βασίλη.

«Για μένα δεν είναι περίεργο, είναι η μάνα μου. Αλλά μπορώ να πω ότι χαίρομαι που είναι τόσο επιτυχημένη και ταλαντούχα. Θαυμάζω περισσότερο σε εκείνη ότι μεγαλώνει δύο παιδιά μόνη της», τόνισε το νεαρό μοντέλο.

«Δεν θα ήθελα να με ξέρουν σαν “ο γιος της Ηλιάδη”, θα ήθελα να με ξέρουν για το δικό μου όνομα και προσπαθώ σιγά-σιγά να με ξέρουν με το δικό μου όνομα», συμπλήρωσε ο Μπάμπης Λαζαρίδης.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στη συνέντευξή του, ο 20χρονος δεν αισθάνεται έλλειμμα πατρικής φιγούρας στη ζωή του. Ο ίδιος απέδωσε αυτή την ισορροπία στην παρουσία των παππούδων του, του θείου του και της μητέρας του, οι οποίοι ανέλαβαν ενεργά την ανατροφή και την υποστήριξή του όλα αυτά τα χρόνια, δημιουργώντας ένα σταθερό υποστηρικτικό δίκτυο.

«Δεν μου έλειψε η πατρική φιγούρα. Μεγάλωσα δόξα τω Θεώ με τη γιαγιά μου, τον παππού μου, που δεν είναι πια στη ζωή δυστυχώς, τον θείο μου, τη μητέρα μου και με έχουν μεγαλώσει πάρα πολύ σωστά και δεν μου έλειψε ποτέ η πατρική φιγούρα», είπε ο γιος της Αγγελικής Ηλιάδη.

«Σίγουρα έχω ψάξει στο διαδίκτυο, αλλά και να μην είχα ψάξει, μου τα έχει πει όλα η μητέρα μου για τον πατέρα μου, έχω μάθει να ζω μες αυτό», παραδέχτηκε ο Μπάμπης Λαζαρίδης.

Βασίλης Λαζαρίδης: «Με επηρέασε η πατρική απουσία»

Ο γιος του αείμνηστου Μπάμπη Λαζαρίδη και της Πόπης Μαλλιωτάκη, Βασίλης, άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα». Ο νεαρός άνδρας μίλησε για το πώς είναι να μεγαλώνεις χωρίς την πατρική παρουσία, τη στενή σχέση με τη μητέρα του, αλλά και τις επαφές που διατηρεί με τον ετεροθαλή αδελφό του, Μπάμπη. Μέσα από μια ειλικρινή συζήτηση, αποκάλυψε πώς διαχειρίζεται το βάρος του παρελθόντος και την καθημερινότητά του σήμερα.

«Η μητέρα μου με μεγάλωσε μόνη της και έχω ζήσει από κοντά όλες τις καταστάσεις. Δεν είναι η κλασική Ελληνίδα μάνα, το ξέρετε εξάλλου». Οι δύο τους έχουν πολύ στενή σχέση, ενώ συχνά κάνουν και δημόσιες εμφανίσεις.

Όταν η συζήτηση στράφηκε στο κατά πόσο η τραγική απώλεια του Μπάμπη Λαζαρίδη σημάδεψε την προσωπικότητά του, ο νεαρός Βασίλης άνοιξε την καρδιά του. Με λόγια που συγκίνησαν το τηλεοπτικό κοινό, περιέγραψε το συναισθηματικό βάρος που κουβαλά από παιδί, εξηγώντας πώς η βίαιη απώλεια του γονιού του καθόρισε την πορεία και τις σκέψεις του μέχρι σήμερα.

«Με επηρέασε η πατρική απουσία, επειδή έφυγε όταν ήμουν 8 ετών και δεν μου άρεσε και πολύ να εκδηλώνω τα συναισθήματα μου, δεν ήθελα να επιβαρύνω τους γύρω μου. Πόνεσα πολύ και πάντα θα πονάω. Δεν φεύγει ποτέ η απώλεια. Έμαθα να ζω με αυτό». Ο ίδιος θαύμαζε πολύ τον πατέρα του όσο εκείνος ήταν κοντά του, θεωρώντας τον πρότυπο. «Ο πατέρας μου ήταν ο καλύτερος πατέρας. Το λέω γιατί πραγματικά ήταν και έχει βοηθήσει πολύ κόσμος».

Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, ο Βασίλης αναφέρθηκε στα λεγόμενα του αδελφού του, Μπάμπη, για τις ψυχρές τους σχέσεις. Χωρίς πικρία αλλά με ειλικρίνεια, εξήγησε πώς βιώνει ο ίδιος αυτή την οικογενειακή πραγματικότητα και τι είναι αυτό που τελικά κρατά τους δύο γιους του Μπάμπη Λαζαρίδη μακριά τον έναν από τον άλλον.

«Ό,τι έχει πει ισχύει. Δεν έχουμε συχνή επαφή. Έχουμε επικοινωνήσει πολλές φορές στο παρελθόν, όμως μια σχέση πάντα θέλει δύο ανθρώπους, τον είχα βοηθήσει όταν χρειάστηκε. Δεν νιώθω κανένα παράπονο και είμαι πολύ καλά. Δεν έχουμε επαφές, αλλά δεν υπάρχει κάτι πίσω από αυτό. Απλώς αρέσει το κουτσομπολιό και η ίντριγκα», ξεκαθάρισε ο Βασίλης Λαζαρίδης.

Όταν η κουβέντα έφτασε στο ευαίσθητο κεφάλαιο της πατρικής του οικογένειας, ο Βασίλης Λαζαρίδης επέλεξε να τηρήσει σιγή ιχθύος. Με μια κίνηση που προκάλεσε ερωτηματικά, ο νεαρός αρνήθηκε ευγενικά να τοποθετηθεί για το είδος των σχέσεων που διατηρεί με τους συγγενείς του αείμνηστου επιχειρηματία, αφήνοντας το παρασκήνιο στο σκοτάδι.

Η απάντηση της Ελίνας Παπίλα στις επικρίσεις για το «γιατί τώρα;»

Οι αποκαλύψεις της Αγγελικής Ηλιάδη στο podcast «Unblock» για τον εφιάλτη της κακοποίησης που βίωσε δίπλα στον Μπάμπη Λαζαρίδη προκάλεσαν κοινωνικό σεισμό. Μετά το κύμα σχολίων που κατηγορούν την τραγουδίστρια για προσβολή της μνήμης του νεκρού συζύγου της 17 χρόνια μετά τη δολοφονία του, η Ελίνα Παπίλα πήρε θέση. Μέσα από την εκπομπή «Real View», η παρουσιάστρια επιχείρησε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, απαντώντας σε όσους επέκριναν το timing και το περιεχόμενο της συγκλονιστικής εξομολόγησης.

Έλενα Χριστοπούλου: Έχει προκαλέσει έναν μεγάλο σάλο και ακόμα δεν έχει βγει το επεισόδιο. Από τη μία είναι μία οικογένεια που έχασε με άδικο τρόπο τον αδερφό της, μίλησε η αδερφή. Ο άνθρωπος έχει φύγει από τη ζωή και ό,τι φέρει αυτό. Προφανώς λύπη, στεναχώρια και ένας χαμός που δεν τον περίμενε κανείς. Από εκεί και πέρα υπάρχει μία γυναίκα που επιλέγει μετά από 17 χρόνια να μιλήσει με μία εξομολογητική διάθεση ιδιαίτερη και με πάρα πολύ βάθος σε αυτά που είπε. Μας ακούμπησε όλες τουλάχιστον, ο κόσμος και οι γυναίκες συγκινήθηκαν πάρα πολύ. Εγώ έχω μία φιλειρηνική διάθεση στα πράγματα. Θεωρώ ότι είναι μία οικογένεια, έχουν ένα παιδί κοινό, τον γιο της Αγγελικής, όλο αυτό θα μπορούσαν ή να το έχουν ζήσει και να μην λένε την αλήθεια, ή αν δεν το έχουν ζήσει να πουν “τόσα χρόνια γιατί το είχες κρυφό και δεν μας το είπες για να σε στηρίξουμε”. Να βρεθεί μία λύση πιο ήπια, πιο σωστή, όπως αρμόζει σε μία οικογένεια.

Σοφία Μουτίδου: Εγώ θα πω κάτι ψυχολογικό, κάτι που αφορά τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου γιατί ειπώθηκαν δύο πολύ επικίνδυνες φράσεις. Προφανώς άθελα ο κάθε ένας από την δική του τη μεριά του πόνου και της απαξίας του νεκρού. Η μία ειπώθηκε από την δικηγόρο και η άλλη που είπε η αδερφή. Δυστυχώς πρέπει να ενημερώσουμε τις γυναίκες αυτές ότι μία γυναίκα δεν χρειάζεται να φαίνεται ο μώλωπάς της για να είναι κακοποιημένη. Ειπώθηκε πολύ χοντρή και επικίνδυνη φράση. Μία γυναίκα που αυτή τη στιγμή στο σπίτι της τρώει ξύλο με διάφορους τρόπους θα νομίζει ότι δεν κακοποιείται. Το δεύτερο είναι που είπε η δικηγόρος ότι μία γυναίκα που θέλει να φύγει, φεύγει. Μακάρι, μακάρι να υπήρχε αυτή η σύνδεση της διάθεσης με το φεγιό της διάθεσης. Είναι πολύ επικίνδυνα και τα δύο.

Δάφνη Καραβοκύρη: Αυτό που με προβλημάτισε πάρα πολύ και το είδα στους τίτλους των πρωινών εκπομπών είναι το “γιατί τώρα”.

Ελίνα Παπίλα: Δεν ήθελε να μιλήσει όσο το παιδί ήταν ανήλικο. Αυτό το λέει μέσα στο επεισόδιο. Μιλάει με πάρα πολύ καλά λόγια για τον Μπάμπη Λαζαρίδη. Πράγματα που έχει κάνει, πόσο έχει βοηθήσει ανθρώπους. Δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να προσβάλλει την προσωπικότητά του, όμως αυτό που ήθελε να κάνει και ας μη μείνουμε στα ονόματα, ας μείνουμε στην ουσία. Ποια είναι η ουσία; Ότι εξομολογήθηκε ένα βίωμά της. Τον φόβο της. Να πει εγώ δεν κατάφερα να φύγω, φοβήθηκα, δεν τολμούσα να κοιτάξω άνθρωπο. Εσύ που με βλέπεις μην το κάνεις. Το μήνυμα είναι αυτό. «Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω και μίλησα μαζί της, δεν ήρθε για αυτόν τον λόγο στο Unblock. Δεν συνεννοηθήκαμε να κάνουμε αυτό το επεισόδιο. Το θέμα είναι αν τα είπε ή αν τα έζησε ή δεν τα έζησε. Δεν είδα διάψευση από τη μεριά εκείνη. Εγώ δεν είμαι δικαστής, εγώ ήμουν απέναντι σε μια πολυθρόνα με μια γυναίκα η οποία ήρθε να μιλήσουμε και αισθάνθηκε άνετα και μου τα είπε. Αλλά είπε και πολύ ωραία πράγματα που έχει περάσει με αυτόν τον άνθρωπο. Πρέπει να περιμένετε να δείτε το επεισόδιο και μετά να βγάλετε όποιο συμπέρασμα.

Η ανάρτηση της Ηλιάδη στο Instagram: «Μιλάμε χωρίς φόβο και ενοχές»

Η Αγγελική Ηλιάδη, φανερά συγκινημένη από το κύμα συμπαράστασης που κατέκλυσε το προφίλ της στο Instagram, προχώρησε σε μια ιδιαίτερη δημοσίευση.

«Σας αγαπώ πολύ, πολύ. Γυναίκες μου αγαπημένες, γυναίκες μου ηρωίδες, μιλάμε χωρίς φόβο, χωρίς ντροπή, χωρίς ενοχές», έγραψε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή της η Αγγελική Ηλιάδη.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης