Νέα σελίδα στην ζωή της γύρισε η Μαρίνα Σταυράκη, καθώς βρήκε τον έρωτα στα μάτια Τούρκου επιχειρηματία Bülent Özkan. Οι δυο τους πέρασαν την περίοδο του Πάσχα στην Πάρο, μαζί με στενούς φίλους.
Το ερωτευμένο ζευγάρι επέστρεψε από το κυκλαδίτικο νησί και η κάμερα της εκπομπής Πρωινό τους εντόπισε στο αεροδρόμιο, προκειμένου να αποσπάσει δηλώσεις.
Τόσο η Μαρίνα Σταυράκη όσο και ο σύντροφός της, μίλησαν στην δημοσιογράφο που τους περίμενε, επιβεβαιώνοντας τη σχέση τους.
«Είναι πολύ ωραία στην Ελλάδα, δεν είναι η πρώτη φορά που έρχομαι στην Ελλάδα», ανέφερε αρχικά ο Τούρκος επιχειρηματίας.
Η απάντηση της Μαρίνας Σταυράκη στις φήμες που την ήθελαν ξανά ερωτευμένη
Η Μαρίνα Σταυράκη δίχως περιστροφές αποκάλυψε πως: «Είμαι πολύ ωραία, χρόνια πολλά! Ό,τι γράφει η Μάγδα Τσέγκου είναι αλήθεια, μην με ταλαιπωρείτε, γιατί να μην την επιβεβαιώσω; Χρόνια πολλά, γεια σας. Θα τα πούμε άλλη στιγμή, ήταν πολύ δύσκολη η πτήση», με τον κροίσο της καρδιάς της να συμπληρώνει πως: «Η Μαρίνα είναι πολύ όμορφη».
- Σοκαριστική διάρρηξη για τη Μαρίνα Σταυράκη – «Εύχομαι κανείς να μην περάσει τέτοιες στιγμές»
- Η Μαρίνα Σταυράκη για τη ζωή μετά το διαζύγιο: «Δεν είναι εύκολο να με αντέξει και ο σύντροφος»







