ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤα πυρηνικά... των γειτόνων!

Τα πυρηνικά… των γειτόνων!

Το κόλπο του Σκυλακάκη

Ωραίο κόλπο! Αντί να φτιάξουμε τα δικά μας πυρηνικά, θα πάρουμε μετοχές σε πυρηνικά άλλων χωρών. Αυτό είπε, ούτε λίγο ούτε πολύ, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρος Σκυλακάκης.

«Πυρηνικά έχουν οι βόρειοι γείτονές μας, οι οποίοι δεν έχουν το δικό μας δυναμικό ΑΠΕ και θα τα ανανεώσουν. Συνεπώς, η δική μας ενεργειακή πολιτική είναι να παρακολουθούμε και ενδεχομένως να συμμετέχουν οι εταιρίες μας στα πυρηνικά των γειτόνων, από τα οποία εισάγουμε -εδώ και 40 χρόνια από το Κοζλοντούι-, και να εξάγουμε μαζικά εκεί που έχουμε εμείς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» είπε, μιλώντας σε συνέδριο στην Αθήνα.

Πηγή: Κυριακάτικη δημοκρατία

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης