Κυριακή 20/6/2021

Τον «χαβά» τους οι εισπρακτικές! Συνεχίζουν να τρομοκρατούν τους οφειλέτες ανελέητα

Βροχή εξακολουθούν να πέφτουν οι καταγγελίες καταναλωτών για οχλήσεις από εισπρακτικές εταιρείες και δικηγορικά γραφεία. Οι εταιρείες συνεχίζουν να τηλεφωνούν χωρίς φραγμό σε πολίτες για ληξιπρόθεσμες οφειλές, εκμεταλλευόμενες την χαλαρή στάση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη.

Αντί να επιδείξει αποφασιστικότητα και να αναστείλει οριζόντια και χωρίς εξαιρέσεις τη λειτουργία των εισπρακτικών εταιρειών για όσο διαρκεί αυτή η πρωτοφανής κρίση, ο υπουργός έλαβε ημίμετρα, κλείνοντας τα αυτιά και τα μάτια στις δεκάδες καταγγελίες πολιτών σε τετραψήφιους αριθμούς και καταναλωτικές οργανώσεις.

Ο κ. Γεωργιάδης όχι μόνο δεν έχει ή δεν θέλει ν’ αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος, αλλά υποστηρίζει πως όσοι δεν ανήκουν στην περίμετρο της προστασίας των 800 ευρώ, πρέπει να πληρώνουν τα χρέη τους και σε αυτούς μπορούν να παίρνουν τηλέφωνα οι εισπρακτικές. Οι οποίες εισπρακτικές φυσικά δεν έχουν ακόμα πλήρη στοιχεία για το ποιοι εντάσσονται στο πλέγμα προστασίας, με συνέπεια να μην κάνουν διακρίσεις στο ποιους παίρνουν τηλέφωνο.

Δείτε επίσης: «Ρευστότητα» με κρατικά δάνεια για τις επιχειρήσεις έπειτα από… τυφλές αιτήσεις

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ τις τελευταίες εβδομάδες, η ίδια και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – Π.ΟΜ.Ε.Κ. «Η Παρέμβαση» έχουν καταγράψει πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, σχετικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων. Οι εταιρίες αυτές τους ενοχλούν προκειμένου να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά την άμεση παρέμβαση της κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει στην απόλυτη απαγόρευση οχλήσεων από τις εν λόγω εταιρείες και να επιβάλει παραδειγματικά διοικητικές κυρώσεις σε όποια εταιρία δε συμμορφωθεί. Σημειώνει δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοι δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής και σε κατάσταση αβεβαιότητας. Η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ