ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑΜάς παίρνουν με τους λογαριασμούς ρεύματος και το τελευταίο ευρώ

Μάς παίρνουν με τους λογαριασμούς ρεύματος και το τελευταίο ευρώ

Η τιμή του ρεύματος απογειώθηκε, και τον Οκτώβριο θα κληθούμε να πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας

Πού είναι ο Σταύρος Παπασταύρου; Τι λέει για τις νέες αυξήσεις στην τιμή του ρεύματος; Μάς κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μας και αδειάζουν τις τσέπες μας!

Πριν καλά – καλά, διευκρινίσουν από την κυβέρνηση τα μέτρα στήριξης, έρχονται οι εταιρείες ενέργειας, για να πάρουν προκαταβολικά κάθε ευρώ που θα κερδίσουμε τον επόμενο χρόνο.

Η τιμή του ρεύματος απογειώθηκε, και τον Οκτώβριο θα κληθούμε να πληρώσουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας. Όσα έχουν απομείνει στη θέση τους. Διότι υπάρχει και ο πληθωρισμός, που τρώει κάθε ευρώ από την τσέπη μας.

Σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη, θα κυμανθεί στο 3,1% για το 2025. Στο ρεύμα, όμως, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Η τιμή στη χονδρική αυξήθηκε τον Σεπτέμβριο κατά 29,18%! Αυτή η αύξηση θα περάσει από τον Οκτώβριο στα τιμολόγια των σπιτιών μας.

Οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια κάθε νοικοκυριό στην ανέχεια. Στη φτωχοποίηση. Κατά τα άλλα, γέμισε η Ελλάδα ανεμογεννήτριες, για να έχουμε φθηνότερο ρεύμα. Αλλά ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας παραμένει άφαντος. Μήπως τον είδατε ή, τον ακούσατε εσείς;

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης