Αύξηση 4% παρουσίασε η online διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα κατά το 2019, μετά από δύο συνεχή χρόνια πτώσης.
Συγκεκριμένα, η display δαπάνη επέστρεψε το 2019 στις επιδόσεις του 2017, καθώς διαμορφώθηκε στα €64,6 εκατ. έναντι €62,1 εκατ. το 2018. Πάντως, όπως εκτιμά ο ΙΑΒ Hellas, το 2020 η τάση αυτή ανεστάλη λόγω της πανδημίας.
Όπως σημειώνει ο ΙΑΒ Hellas, το μερίδιο του video ανήλθε σε 7,2% (€4.677.473), συμβάλλοντας σημαντικά στη συνολική αύξηση, σε σχέση με το 2018 στο οποίο η σχετική επένδυση ανήλθε στα €3.236.691 (5,2%).
Επίσης, σημαντική συμβολή στην αύξηση είχαν τα κονδύλια προεκλογικών καμπανιών την περσινή χρονιά, που ανήλθαν συνολικά σε €2,35 εκατ.
Τα €64,6 εκατ., που περιήλθαν στα ταμεία των ψηφιακών Μέσων το 2019, προήλθαν από 21 επιμέρους κατηγορίες διαφημιζομένων, με κύρια αυτή των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών που δαπάνησαν €9,8 εκατ. (15,18%) για τη διαδικτυακή προβολή τους. Ακολουθεί, στη δεύτερη θέση, το Λιανεμπόριο με €9,031 εκατ. (13,98%).
Τα ΜΜΕ και η Διασκέδαση επένδυσαν €6,4 εκατ. (9,98%) σε online διαφημιστική δαπάνη, οι Τηλεπικοινωνίες €5,33 εκατ. (8,26%), ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει η κατηγορία των FMCG /προϊόντα περιποίησης και ΜΗΣΥΦΑ με €4 εκατ. (6,20%).