Τα τελεσίγραφα των βουλευτών και ο Σαμαράς

Τελεσίγραφα στο Μέγαρο Μαξίμου ότι δεν πρόκειται να στηρίξουν οποιαδήποτε ενέργεια των ΕΛΤΑ θα αφορά σε κλείσιμο καταστημάτων έστειλαν 7 «κομμένοι» βουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι ούτως ή άλλως βρίσκονται στο όριο της μη επανεκλογής σε περίπτωση που τα ποσοστά του κυβερνώντος κόμματος στις εθνικές  εκλογές κυμανθούν στο επίπεδο κάτω του 30%.

Πρόκειται για τους Μαρία Συρεγγέλα, Διονύση Λιβανό, Δημήτρη Μαρκόπουλο, Στέλιο  Πέτσα, Γ.  Γιώργο, Διονυσία Αυγερινοπούλου και Γιάννη Καββαδά.

Κάποιοι – πέραν των  δηλώσεων – έστειλαν και επιστολές αναφέροντας ότι η συζήτηση θα πρέπει να κλείσει οριστικά.  Η δε πληροφορία ότι μίλησαν και με τον Αντ. Σαμαρά, δια ζώσης ή τηλεφωνικά, δεν διαψεύδεται από καμία  πλευρά.

Δείτε επίσης: Οικονόμου στο «κόκκινο»: Δημόσιο ξέσπασμα κατά Μητσοτάκη για τα ΕΛΤΑ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης