Κυριαζίδης: Δεν φτάνουν 5.000 ευρώ στον βουλευτή της ΝΔ – «Δεν βγαίνω»

Έκανε λόγο για «σκληρή πραγματικότητα»

Ο Δημήτρης Κυριαζίδης επανήλθε… δριμύτερος. Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας υποστήριξε ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με 5.000 ευρώ, όσο είναι η βουλευτική αποζημίωση.

«Δεν βγαίνω»

Μιλώντας την Πέμπτη στην εκπομπή «Καθαρές Κουβέντες» του ΟΡΕΝ ο Δ. Κυριαζίδης έκανε λόγο για «σκληρή πραγματικότητα» ενώ προσπάθησε να εξηγήσει πού ξοδεύει τα 5.000 ευρώ κάθε μήνα.

«Έχουμε την αίσθηση για τους βουλευτές ότι έχουν μία βουλευτική αποζημίωση ώστε να διασφαλίζουν τα πάντα. 5.000 ευρώ είναι η βουλευτική αποζημίωση, 1.000 ευρώ κρατάει το κόμμα. Έχω πολιτικό γραφείο στη Δράμα, δηλαδή νοίκια, ρεύμα, θέρμανση. Η Βουλή καλύπτει το γραφείο μου στην Αθήνα, όχι στη Δράμα. Το χιλιάρικο έχει φύγει. Πάμε στις 3.000. Έχω τις βενζίνες, πάω Δράμα – Θεσσαλονίκη να ταξιδέψω» είπε ο Δ. Κυριαζίδης.

«Ζω στην Αθήνα. Δεν θα πρέπει να φάω; Μου μένουν 1.800 ευρώ. Αυτή είναι μία σκληρή πραγματικότητα. Ευτυχώς η σύζυγός μου δουλεύει» πρόσθεσε ο βουλευτής της ΝΔ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται αυτόματα. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

  1. Και τη προσφερεις στην χωρα μας , για να παρεις πιο πολλα λεφτα . Και αυτα που περνεις πολλα ειναι , τεμπελοσκυλο .

  2. Η Αμερική των 350 εκατομμυρίων πληθυσμού έχει 100 (Εκατό) Γερουσιαστές. Εμείς των 10 εκατομ. έχουμε 300 του είδους σας. Ή η Αμερική έπρεπε να έχει 10.500 Γερουσιαστές, ή εμείς 30 (τριάντα). Που είναι το λάθος πες μας εσύ…

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

 [minoandesign-storyteller type="latest"]

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Διαβάστε επίσης