Νωρίς–νωρίς ξεκινά τον προεκλογικό του αγώνα διεκδίκησης της περιφέρειας Πελοποννήσου ο διαγραφείς από το ΠΑΣΟΚ και παραιτηθείς από τη Βουλή Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.
Θα είναι υποψήφιος με τη ΝΔ απέναντι στον Δημ. Πτωχό τον οποίο το πρωθυπουργικό περιβάλλον αποστρέφεται έντονα λόγω συμμετοχής του σε όλες τις εκδηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά.
Λέγεται δε ότι έχει ζητηθεί από τον επίσης Αρκάδα υφυπουργό Κώστα Βλάσση να υποστηρίξει ενεργά τον Κωνσταντινόπουλο επειδή δεν τα πάει και πολύ καλά με τον Πτωχό.
Δείτε επίσης:
Περίεργη η διαγραφή – εξπρές, ακόμα πιο περίεργη η παραίτηση…
Ποιος παίρνει την έδρα του Κωνσταντινόπουλου: Είχε και αυτός διαγραφεί από το ΠΑΣΟΚ


Ο ανθρωπος ειναι επαγγελματιας , βλεπει το μελλον του . Εκει στην ΝΔ την εχουν κανει κεντρο ασυλου . Οτι φιλη θελεις θα την βρεις στην ΝΔ.