Το όραμα για ένα δυνατό ΠΑΣΟΚ το οποίο θα πρωταγωνιστεί και δεν θα έχει άλλο τον ρόλο του κομπάρσου, «ενώνει» δύο από τα δυνατά χαρτιά του Κινήματος: τον Παύλο Γερουλάνο και τον Μιχάλη Κατρίνη.
Την συμμαχία αυτή ανέδειξε με ξεκάθαρο τρόπο το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ, στο οποίο οι δύο άνδρες ακολούθησαν κοινό δρόμο στέλνοντας το μήνυμα ότι μια πολύ δυνατή εσωκομματική συνεργασία έχει «γεννηθεί».
Το αν θα βάλει δύσκολα στον Νίκο Ανδρουλάκη αυτή η συμμαχία ή θα λειτουργήσει ως ενισχυτικός παράγοντας, μένει να φανεί…
Δείτε επίσης:
- Ένα βήμα πριν την μεγάλη επιστροφή η Τζάκρη!
- Τρεις ομιλίες, τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις – Παπανδρέου, Βενιζέλος, Γερουλάνος στο 4ο Συνέδριο του ΠΑΣΟΚ

