ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΟ Ρέμος ανάβει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Περιστέρι

Ο Ρέμος ανάβει το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο Περιστέρι

Ανεβάζει πολύ τον πήχη στο άναμμα των χριστουγεννιάτικων δέντρων ο πάντοτε ευρηματικός «πρύτανης των δημάρχων» Ανδρέας Παχατουρίδης.

  • Από την Βίβιαν Μπενέκου

Φέρνει τον Αντώνη Ρέμο να του ανάψει το δέντρο, δίνοντας το έναυσμα για την αρχή των Χριστουγέννων 2022 στο Περιστέρι.

Μόλις το έμαθαν οι άλλοι δήμαρχοι ζήλεψαν πολύ φυσικά. Αλλά ο δήμαρχος Περιστερίου, που πάντα πρωτοπορεί, «έκλεψε» τον έναν και μοναδικό Αντώνη Ρέμο, που θα βρεθεί στο Περιστέρι το απόγευμα της 7ης Δεκεμβρίου για το χριστουγεννιάτικο δέντρο του Παχατουρίδη, σε μια φαντασμαγορική βραδιά.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης