Στη Βουλή της Ισπανίας κεντρική ομιλήτρια η Έλενα Κουντουρά για την οδική ασφάλεια

Must Read

Προσκεκλημένη ομιλήτρια στο Κογκρέσο των Αντιπροσώπων της Ισπανίας, η  Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ– Προοδευτική Συμμαχία και εισηγήτρια του  Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην έκθεση- ψήφισμα για την οδική ασφάλεια έως το 2030, Έλενα Κουντουρά, παρουσίασε το έργο  της και τις προτεραιότητες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με απώτερο στόχο την επίτευξη του οράματος μηδενικών απωλειών Vision Zero στην ΕΕ έως το 2050.

Η ομιλία της Ευρωβουλευτή στο Ισπανικό Κοινοβούλιο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου διεθνούς συνεδρίου της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας του Κογκρέσου των Αντιπροσώπων, σε συνεργασία με το παγκόσμιο Ίδρυμα MAPFRE Fundacion για την ευημερία των ανθρώπων και την κοινωνική πρόοδο, με έδρα την Ισπανία.

Στις εργασίες του συνεδρίου με κεντρική ομιλήτρια την Έλενα Κουντουρά συμμετείχαν ο υπουργός Εσωτερικών της ισπανικής Κυβέρνησης Fernando Grande- Marlaska, η Αντιπρόεδρος της Ισπανικής Βουλής Ana Pastor, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας του  Κογκρέσου των Αντιπροσώπων Teodoro Garcia Egea και ο  Πρόεδρος του Ιδρύματος MAPFRE για την κοινωνική πρόoδο, Antonio Huertas.

Συμμετείχαν ακόμη, μεταξύ άλλων, ο Filippo Randi, Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ενώσεων Θυμάτων Τροχαίων Συγκρούσεων (FEVR), ο  Jesus Monclus, Διευθυντής Πρόληψης & Οδικής Ασφάλειας του Ιδρύματος MAPFRE, η Maria JoseAparicio, Αν. Γενική Διευθύντρια Εκπαίδευσης & Κατάρτισης της αρμόδιας διεύθυνσης τροχαίας του Υπουργείου Εσωτερικών Υποθέσεων και ο Jean-Francois Bonnefon, Πρόεδρος της ανεξάρτητης ομάδας ειδικών της Κομισιόν “Ethics of Connected and AutomatedVehicles” και του Ινστιτούτου Προηγμένων Μελετών της Τουλούζης.

 

Αναφερόμενη στην έκθεση- ψήφισμα που υιοθετήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο με συντριπτική πλειοψηφία από τον Οκτώβριο του 2021, η Έλενα Κουντουρά τόνισε την ανάγκη ισχυρής πολιτικής βούλησης από την ΕΕ και τις εθνικές κυβερνήσεις για την επίτευξη του πρώτου στόχου για 50% μείωση των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών στους ευρωπαϊκούς δρόμους μέχρι το 2030 και με απώτερο στόχο το  Vision Zero έως το 2050.

Παρουσίασε τους τέσσερις πυλώνες μέτρων της έκθεσης-ψηφίσματος για πιο ασφαλή οχήματα, πιο ασφαλή χρήση του οδικού δικτύου, πιο ασφαλείς υποδομές και ένα φιλόδοξο πλαίσιο πολιτικής για το μέλλον.

Η Ευρωβουλευτής, σχετικά με τα μέτρα που προτείνει η έκθεση- ψήφισμα, ως ο οδικός χάρτης του  Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τα ζητήματα της οδικής ασφάλειας, τόνισε μεταξύ άλλων την ανάγκη έκδοσης ευρωπαϊκής σύστασης προς τα κράτη-μέλη για τη μείωση του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα στις αστικές και κατοικημένες περιοχές, ως μέτρο που έχει με επιτυχία εφαρμοστεί σε ευρωπαϊκές πόλεις για την προστασία των ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου (πεζών, ποδηλατών κ.α.).

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε επίσης στο ρόλο της εκπαίδευσης και της αλλαγής νοοτροπίας μέσα από προγράμματα και ευρείες εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, καθώς και στην δρομολογούμενη, όπως είχε προτείνει η ίδια, σύσταση ευρωπαϊκού οργανισμού για τις οδικές μεταφορές, που σήμερα δεν υπάρχει, στα πρότυπα αντίστοιχων οργανισμών για τις αερομεταφορές και τις θαλάσσιες μεταφορές.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε επίσης στο ρόλο της εκπαίδευσης και της αλλαγής νοοτροπίας μέσα από προγράμματα και ευρείες εκστρατείες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, καθώς και στην δρομολογούμενη, όπως είχε προτείνει η ίδια, σύσταση ευρωπαϊκού οργανισμού για τις οδικές μεταφορές, που σήμερα δεν υπάρχει, στα πρότυπα αντίστοιχων οργανισμών για τις αερομεταφορές και τις θαλάσσιες μεταφορές.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες & σημαντικές ειδήσεις.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο YouTube για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο κανάλι μας στο Viber για να είστε πάντα ενημερωμένοι.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο newsbreak.gr

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

εισάγετε το σχόλιό σας!
Πληκτρολογήστε το όνομα σας

Περισσότερα Βίντεο

Latest News

Διαβάζονται τώρα

More Articles Like This