ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΣτο μετρό Συντάγματος ο Μητσοτάκης εν όψει της 24ωρης λειτουργίας κάθε Σάββατο

Στο μετρό Συντάγματος ο Μητσοτάκης εν όψει της 24ωρης λειτουργίας κάθε Σάββατο

Ευχαρίστησε το προσωπικό όλων των μέσων μεταφοράς για τη στήριξή του στην επέκταση του ωραρίου

Τον σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα εν όψει της έναρξης της μόνιμης 24ωρης λειτουργίας των γραμμών 2 και 3, του Τραμ και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών κάθε Σάββατο, από αύριο 13 Σεπτεμβρίου, επισκέφθηκε νωρίτερα σήμερα, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με ενημέρωση από το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού.

Ο πρωθυπουργός συνομίλησε με εργαζόμενους στο κέντρο ελέγχου του Μετρό και ευχαρίστησε το προσωπικό όλων των μέσων μεταφοράς για τη στήριξή του στην επέκταση του ωραρίου λειτουργίας τα Σάββατα, με στόχο την ασφαλή μετακίνηση επιβατών τις νυχτερινές ώρες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης