ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΥΠΕΞ: Μέσω Αιγύπτου με λεωφορεία η αποχώρηση Ελλήνων από το Ισραήλ

ΥΠΕΞ: Μέσω Αιγύπτου με λεωφορεία η αποχώρηση Ελλήνων από το Ισραήλ

Με λεωφορεία που δρομολογεί το υπουργείο Τουρισμού του Ισραήλ, όσοι Έλληνες επιθυμούν μπορούν να εγκαταλείψουν την χώρα, μέσω της Τάμπα της Αιγύπτου.

Σύμφωνα με το ελληνικό ΥΠΕΞ, τα λεωφορεία θα δρομολογηθούν από το Τελ Αβίβ και την Ιερουσαλήμ με προορισμό το συνοριακό πέρασμα Menachem Begin (Taba).

Τα δρομολόγια είναι προγραμματισμένα για αύριο, Τετάρτη 4 Μαρτίου και Πέμπτη 5 Μαρτίου.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να εγγραφούν μέχρι σήμερα, Τρίτη 3 Μαρτίου και 20:00 (τοπική ώρα) στον εξής σύνδεσμο: https://govforms.gov.il/mw/forms/[email protected]?displang=en

Τα δρομολόγια από Τελ Αβίβ και Ιερουσαλήμ μέσω της Αιγύπτου

Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2026:
10:00 (τοπική ώρα), Ιερουσαλήμ, χώρος στάθμευσης Teddy Stadium
10:00 (τοπική ώρα), Τελ Αβίβ, χώρος στάθμευσης Savidor Center Train Station
14:00 (τοπική ώρα), Ιερουσαλήμ, χώρος στάθμευσης του Teddy Stadium

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2026:
10:00 (τοπική ώρα), Ιερουσαλήμ, χώρος στάθμευσης του Teddy Stadium
10:00 (τοπική ώρα), Τελ Αβίβ, χώρος στάθμευσης του σιδηροδρομικού σταθμού Savidor Center
14:00 (τοπική ώρα), Ιερουσαλήμ, χώρος στάθμευσης του Teddy Stadium

Δείτε ακόμα:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης