Για «κορυφαία απόφαση» του ΠΑΣΟΚ να μην συνεργαστεί με τη Νέα Δημοκρατία έκανε λόγο ο Χάρης Δούκας με ένα λακωνικό σχόλιο στο facebook, με αφορμή τη «βόμβα» από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για άρση ασυλίας 11 εν ενεργεία βουλευτών στο πλαίσιο της έρευνάς της για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.
Ο Δήμαρχος Αθηναίων στάθηκε στο ότι στη νέα δικογραφία, η οποία θα κατατεθεί τις επόμενες ώρες στη Βουλή, υπάρχουν «11+2 βουλευτές και Υπουργοί της ΝΔ».
Το λακωνικό σχόλιο Δούκα για το ΠΑΣΟΚ
11+2 βουλευτές και Υπουργοί της ΝΔ στην νέα δικογραφία για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ.
Να γιατί ήταν κορυφαία η απόφαση του Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ, για την άρνηση συνεργασίας με την ΝΔ.
Δείτε επίσης:
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Τι κρύβει η σιωπή του Μηταράκη για τη δικογραφία
- Σφοδρή αντίδραση της αντιπολίτευσης για τη νέα δικογραφία ΟΠΕΚΕΠΕ
- Ηρωικός ο Άδωνις βγαίνει πάλι μπροστά για τους εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Παγωμάρα και αμηχανία σε Πειραιώς και Μαξίμου
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Αυτοί είναι οι 11 βουλευτές στο «μικροσκόπιο» της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας
- Δούκας στο Συνέδριο ΠΑΣΟΚ: «Δεν ήρθαμε να σκοτωθούμε μεταξύ μας» – Όχι σε συγκυβέρνηση με ΝΔ







