ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΚΗΔικαίωση του ΠΑΣΟΚ οι 11+2 «γαλάζιοι» στη δικογραφία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Δικαίωση του ΠΑΣΟΚ οι 11+2 «γαλάζιοι» στη δικογραφία του ΟΠΕΚΕΠΕ

Το σχόλιο του Χάρη Δούκα

Για «κορυφαία απόφαση» του ΠΑΣΟΚ να μην συνεργαστεί με τη Νέα Δημοκρατία έκανε λόγο ο Χάρης Δούκας με ένα λακωνικό σχόλιο στο facebook, με αφορμή τη «βόμβα» από την Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για άρση ασυλίας 11 εν ενεργεία βουλευτών στο πλαίσιο της έρευνάς της για το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων στάθηκε στο ότι στη νέα δικογραφία, η οποία θα κατατεθεί τις επόμενες ώρες στη Βουλή, υπάρχουν «11+2 βουλευτές και Υπουργοί της ΝΔ».

Το λακωνικό σχόλιο Δούκα για το ΠΑΣΟΚ

11+2 βουλευτές και Υπουργοί της ΝΔ στην νέα δικογραφία για το σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ.
Να γιατί ήταν κορυφαία η απόφαση του Συνεδρίου του ΠΑΣΟΚ, για την άρνηση συνεργασίας με την ΝΔ.

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης