Βόλτα στην Καλαμπάκα βγήκαν αγριογούρουνα.
«Πλέον, η εμφάνιση αγριογούρουνων στην πόλη της Καλαμπάκας είναι όλο και συχνότερη. Το βίντεο είναι από χθεσινό σεργιάνι τετράποδων… φίλων μας έναντι του λόφου του Προφήτη Ηλία, λίγο πριν βραδιάσει…», αναφέρεται σε ανάρτηση.
Πριν από λίγες εβδομάδες τα αγριογούρουνα είχαν εμφανιστεί στο Εκθεσιακό Κέντρο της πόλης, πίσω από το Δημαρχείο, αλλά και σε κατοικημένη περιοχή.







