Τετάρτη, 21 Απρ 2021

Μπορούμε να επιλέξουμε τα όνειρά μας υποστηρίζει Βρετανίδα νευρολόγος

Μπορεί κανείς να επιλέξει τι θα δει στον ύπνο του, αν αλλάξει συνήθειες προτού αποκοιμηθεί

«Για να δούμε τι θα δω απόψε…». Η σκέψη αυτή κάλλιστα θα μπορούσε να αφορά ποια τηλεοπτική σειρά ή ταινία θα παρακολουθήσει κάποιος το βράδυ, όχι όμως στον ύπνο. Σύμφωνα όμως με Βρετανίδα ειδικό στον ύπνο μπορεί κάποιος να επιλέξει τι όνειρο θα δει! Δίνει, μάλιστα, πρακτικές συμβουλές, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η ευχή για «όνειρα γλυκά», που συνήθως συνοδεύει την «καληνύχτα».

Η νευρολόγος Τερέζα Σέουνγκ, μιλώντας στην «Daily Mail», υποστηρίζει ότι κάποιος μπορεί να αλλάξει αυτό που θα ονειρευτεί αλλάζοντας τις συνήθειες προτού αποκοιμηθεί. Για να δει όνειρα «γλυκά», καλό θα ήταν να συμπεριλάβει στο δείπνο του τη βιταμίνη Β6, η οποία βρίσκεται στο σπανάκι, στις πατάτες, στα αβγά, στα ψάρια, στις μπανάνες και στα δημητριακά ολικής αλέσεως, καθώς, σύμφωνα με έρευνα, αυξάνει τα ξεκάθαρα όνειρα.

Αποβολή του στρες

Ενα ζεστό μπάνιο, για 10 λεπτά, μία ή δύο ώρες πριν από τον ύπνο, κατά την ειδικό, αυξάνει τον χρόνο των ονείρων. Για καλά όνειρα συστήνει, δε, τέντωμα των μυών για την αποβολή του στρες προτού πέσει κάποιος στο κρεβάτι, αλλά και το άναμμα κεριού με λευκό φως ή με άρωμα λεβάντας ή ρόδων. Για να αποφευχθούν, δε, οι εφιάλτες, προτείνει να διατηρείται σταθερό το ωράριο του ύπνου.

Οσο και αν φανεί παράξενο, η Σέουνγκ υποστηρίζει ότι το να παρατηρήσει κάποιος για 10 λεπτά το φεγγάρι ή φωτογραφία του προτού αποκοιμηθεί κάνει καλό στον ψυχισμό του και ενθαρρύνει το υποσυνείδητο «να του μιλήσει στα όνειρά του».

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ