Κυριακή, 11 Απρίλιος 2021

Αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά την κατακράτηση υγρών

Καταναλώστε χυμούς, σούπες και εγχύματα με διουρητικές ιδιότητες

Οι διουρητικές ιδιότητες ορισμένων χυμών και εγχυμάτων μπορούν να συμβάλουν αποφασιστικά στον περιορισμό της κατακράτησης υγρών. Συγκεκριμένα, κάποια φρούτα ή βότανα προκαλούν πιο συχνή ούρηση και, επομένως, συντελούν στον καθαρισμό του σώματος από τις συσσωρευμένες τοξίνες, που προκαλούν φούσκωμα.

Ανεξάρτητα από την αιτία, όλοι γνωρίζουμε ότι το φούσκωμα είναι ένα ενοχλητικό πρόβλημα, που θέλουμε να το επιλύσουμε γρήγορα. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να μειώσετε την κατακράτηση υγρών, χρησιμοποιώντας απλές τεχνικές.

Το αλάτι

Όπως υπάρχουν τροφές που προκαλούν κατακράτηση υγρών, έτσι υπάρχουν και εκείνες που μας βοηθούν να απαλλαγούμε από τα περιττά υγρά στο σώμα μας.
Το πρώτο βήμα για τον περιορισμό της κατακράτησης, είναι η αποφυγή των τροφών ή των ροφημάτων που κάνουν το σώμα να κατακρατεί υγρά.
Το «κλειδί» είναι να μειώσουμε την ποσότητα του αλατιού στη διατροφή μας, καθώς και όλων των τροφών που περιέχουν αλάτι με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, όπως:

• Επεξεργασμένο τυρί
• Κρέας σε κονσέρβα και καπνιστό κρέας
• Κονσερβαρισμένα φαγητά και τουρσιά
• Τηγανητές πατάτες, ελιές, ξηροί καρποί και άλλα σνακ με αλάτι
• Πίτσες και άλλα προμαγειρεμένα φαγητά
• Σάλτσες

Το κάλιο

Το επιτραπέζιο αλάτι, το χλωριούχο νάτριο δηλαδή, κανονικά πρέπει να αφαιρεθεί εντελώς από τη διατροφή μας.
Ωστόσο, μπορούμε να καταναλώνουμε θαλασσινό αλάτι με μέτρο. Κι αυτό, επειδή το θαλασσινό αλάτι περιέχει διάφορα άλλα μεταλλικά στοιχεία, όπως το κάλιο, που βοηθούν στο να διατηρούμε την ισορροπία του οργανισμού μας.
Σε γενικές γραμμές, πάντως, καλό θα ήταν να αποφεύγουμε εντελώς το αλάτι και να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε κάλιο, όταν αισθανόμαστε φούσκωμα. Τροφές όπως:

• Αβοκάντο
• Ξηροί καρποί (φιστίκια Αιγίνης, φουντούκια, αμύγδαλα χωρίς αλάτι)
• Όσπρια
• Κινόα
• Σπανάκι
• Καρύδα
• Μπανάνες

Το νερό

Η κατανάλωση νερού βοηθάει ώστε να αποβληθούν οι τοξίνες από το σώμα. Υπάρχει, ωστόσο, ένας όρος, όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο πίνετε νερό: πρέπει να το πίνετε με άδειο στομάχι.
Αν πίνετε νερό την ώρα που τρώτε ή αμέσως μετά, αυτό έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, καθώς θα προκαλέσει μεγαλύτερο φούσκωμα. Αρχίστε την ημέρα σας πίνοντας δύο ποτήρια νερό, προτού φάτε το πρωινό σας. Επιπλέον, θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον δύο ποτήρια νερό το πρωί και δύο το βράδυ.
Τα θετικά αποτελέσματα αυτής της συνήθειας θα τα παρατηρήσετε πολύ γρήγορα.

Φτιάξτε ένα smoothie με αχλάδι και πικραλίδα

Αν σας αρέσουν τα smoothies, σας προτείνουμε να προσθέσετε δύο συστατικά με διουρητικές ιδιότητες σε αυτά που ήδη χρησιμοποιείτε στην παρασκευή τους: το αχλάδι και την πικραλίδα.
Και τα δύο θα σας βοηθήσουν να μειώσετε την κατακράτηση υγρών, ενώ, ταυτόχρονα, θα προσφέρουν στο σώμα σας μεταλλικά στοιχεία και θα ενισχύσουν τη λειτουργία του συκωτιού.
Πικραλίδα μπορείτε να βρείτε εύκολα στην εξοχή, αν, όμως, δεν έχετε αυτή τη δυνατότητα, αναζητήστε τη σε καταστήματα με βότανα.

Υλικά
• 1 κουταλάκι του τσαγιού πικραλίδα (10 γρ.)
• 1 φλιτζάνι νερό (200 ml)
• 1 αχλάδι

Εκτέλεση
Ζεσταίνετε το νερό και, όταν φτάσει σε σημείο βρασμού, προσθέτετε την πικραλίδα. Αφήνετε το μείγμα να βράσει για 10 λεπτά.
Το αποσύρετε από τη φωτιά και, αφού κρυώσει, το αφήνετε στην άκρη.
Ξεφλουδίζετε το αχλάδι, αφαιρείτε τα κουκούτσια και το τεμαχίζετε, έτσι ώστε να μπορείτε να το χτυπήσετε πιο εύκολα στο μπλέντερ.
Ρίχνετε το μείγμα της πικραλίδας και του αχλαδιού στο μπλέντερ και χτυπάτε, ώσπου να δημιουργηθεί ένα ομοιογενές υγρό.

Απολαύστε λίγο χυμό καρπουζιού

Το καρπούζι είναι ένα εξαιρετικό φρούτο που, εκτός όλων των άλλων, βοηθάει και στη μείωση της κατακράτησης υγρών, χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε νερό. Επιπλέον, έχει λίγες θερμίδες και εξασφαλίζει καλή ενυδάτωση.
Πρόκειται για μια τροφή πλούσια σε κάλιο και αντιοξειδωτικές ουσίες.
Ένας συνήθης τρόπος για να το καταναλώσετε, είναι χτυπώντας το στο μπλέντερ μαζί με τα κουκούτσια του. Μπορείτε κάλλιστα να πίνετε τον χυμό αυτό καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Σούπα με σέλινο και κρεμμύδι

Οι σούπες, πέρα από τις διουρητικές ιδιότητές τους, καθαρίζουν το σώμα από τις τοξίνες.
Για να μπορέσει μια σούπα να καταπολεμήσει την κατακράτηση υγρών, πρέπει να προσθέσετε σε αυτήν σέλινο και κρεμμύδι.
Πρόκειται για δύο από τα πλέον διαδεδομένα φυσικά διουρητικά, ενώ δίνουν στη σούπα και μια υπέροχη γεύση!

Στεγνό βούρτσισμα

Χρειάζεστε μονάχα μια βούρτσα με φυσικές τρίχες. Πρόκειται για μια μέθοδο που προκαλεί αποστράγγιση της λέμφου και συμβάλλει στην αποβολή των υγρών από το σώμα σχεδόν αμέσως.
Μπορείτε να κάνετε στεγνό βούρτσισμα στο δέρμα σας για 10-20 λεπτά.
Θα διαπιστώσετε ότι η συγκεκριμένη μέθοδος, εκτός του ότι προκαλεί πιο συχνή ούρηση, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και κάνει το δέρμα σας πιο απαλό.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΟ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ