ΑΡΧΙΚΗΥΓΕΙΑΗ... παρέα ανοίγει την όρεξη!

Η… παρέα ανοίγει την όρεξη!

Οι άνθρωποι τρώνε περισσότερο όταν είναι παρέα με φίλους ή με την οικογένεια, συγκριτικά με τις περιστάσεις που δειπνούν μόνοι τους, σύμφωνα με νέα έρευνα, η οποία αποκαλεί το φαινόμενο αυτό κοινωνική διευκόλυνση.

Ειδικοί διαπίστωσαν ότι οι κοινωνικές περιστάσεις κατανάλωσης φαγητού συνδέονται με αυξημένη πρόσληψη τροφής συγκριτικά με τις περιστάσεις μοναχικών δείπνων.

Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι αυτοί που δειπνούν με παρέα καταναλώνουν 48% περισσότερο φαγητό συγκριτικά με εκείνους που τρώνε μόνοι και οι γυναίκες με παχυσαρκία καταναλώνουν πάνω από 29% περισσότερο φαγητό όταν τρώνε με παρέα.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης