ΑΡΧΙΚΗΚΟΣΜΟΣΟι Κινέζοι ξαναβγήκαν στους δρόμους της Ουχάν μετά από δυο μήνες

Οι Κινέζοι ξαναβγήκαν στους δρόμους της Ουχάν μετά από δυο μήνες

Έπειτα από δύο μήνες καραντίνας, οι πρώτοι κάτοικοι της Ουχάν έχουν αρχίσει δειλά δειλά και με γραπτή άδεια να κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης τους.

Δείτε επίσης: Νεκρός από κορωνοϊό εξωτερικός συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Όσοι δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες επέστρεψαν στη δουλειά τους, ενώ μπορούν να κυκλοφορήσουν στην επαρχία τους εφόσον έχουν ιατρική βεβαίωση ότι είναι αρνητικοί στον κορωνοϊό.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης