Με επιτυχία και χωρίς να προκύψει κανένα απρόοπτο ολοκληρώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα επιχείρηση των Αρχών στο Μαρούσι για την απομάκρυνση πολεμικού βλήματος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το οποίο είχε εντοπιστεί σε αυλή παλαιάς οικίας σε πυκνοκατοικημένη περιοχή.
Μαρούσι: Αυστηρά μέτρα και πρωτόκολλα
Στο σημείο κινητοποιήθηκαν άμεσα δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, καθώς και πλήρωμα του ΕΚΑΒ, ενώ την επιχείρηση ανέλαβε εξειδικευμένο κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Ναρκών Ξηράς του Στρατού Ξηράς. Λόγω της φύσης του ευρήματος, εφαρμόστηκε το προβλεπόμενο πρωτόκολλο ασφαλείας και αποκλείστηκαν προληπτικά οι γύρω δρόμοι, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των κατοίκων και η ομαλή διεξαγωγή των εργασιών.
Η περιοχή παρέμεινε υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας καθ’ όλη τη διάρκεια της επιχείρησης, με τις δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. να ρυθμίζουν την κυκλοφορία και να αποτρέπουν την πρόσβαση στο σημείο, ενώ η Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ βρίσκονταν σε επιφυλακή για κάθε ενδεχόμενο.
Η επιχείρηση ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 23:55, όταν το πολεμικό βλήμα απομακρύνθηκε με ασφάλεια από την αυλή της κατοικίας. Σύμφωνα με τις Αρχές, δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί ούτε καταγράφηκαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.
Μετά την ολοκλήρωση της επιχείρησης, η κυκλοφορία στην περιοχή αποκαταστάθηκε σταδιακά και οι δρόμοι δόθηκαν ξανά στην κυκλοφορία.
Δείτε επίσης:
Συναγερμός για βλήμα στο Σέιχ Σου
Ανάπτυξη χωρίς σχέδιο – Ο Παράδεισος Αμαρουσίου μετρέπεται σε κυκλοφοριακή «κόλαση»







