Κανονικά διεξάγονται πλέον τα δρομολόγια στον ΗΣΑΠ, σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Κηφισιά – Πειραιάς.
Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε και οι συρμοί κινούνται ξανά σε όλο το μήκος της γραμμής.
Νωρίτερα, τέσσερις σταθμοί έχουν κλείσει εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης. Όπως είχε ανακοινώσει η ΣΤΑΣΥ, εκτός λειτουργίας είχαν τεθεί προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς, με την κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ) να διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά.
Δείτε επίσης:
ΗΣΑΠ: Εκτός λειτουργίας 4 σταθμοί – Η ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ
Εκτροπή αυτοκινήτου στους Λιγκιάδες Ιωαννίνων – Στο νοσοκομείο 21χρονος οδηγός
Καλαμάτα: Το μυστήριο με τα παιδιά που δεν άκουσαν τίποτα – Στον εισαγγελέα ο 41χρονος γυναικοκτόνος







