ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗΣΑΠ: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία - Κανονικά τα δρομολόγια

ΗΣΑΠ: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία – Κανονικά τα δρομολόγια

Νωρίτερα είχαν κλείσει 4 σταθμοί εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης

Κανονικά διεξάγονται πλέον τα δρομολόγια στον ΗΣΑΠ, σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Κηφισιά – Πειραιάς.

Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε και οι συρμοί κινούνται ξανά σε όλο το μήκος της γραμμής.

Νωρίτερα, τέσσερις σταθμοί έχουν κλείσει εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα σηματοδότησης. Όπως είχε ανακοινώσει η ΣΤΑΣΥ, εκτός λειτουργίας είχαν τεθεί προσωρινά οι σταθμοί Καλλιθέα, Μοσχάτο, Φάληρο και Πειραιάς, με την κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ)  να διεξάγεται στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά.

Δείτε επίσης:

ΗΣΑΠ: Εκτός λειτουργίας 4 σταθμοί – Η ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εκτροπή αυτοκινήτου στους Λιγκιάδες Ιωαννίνων – Στο νοσοκομείο 21χρονος οδηγός

Καλαμάτα: Το μυστήριο με τα παιδιά που δεν άκουσαν τίποτα – Στον εισαγγελέα ο 41χρονος γυναικοκτόνος

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης