ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΝτροπιαστικές εικόνες: Αφόδευσε σε αρχαιολογικό χώρο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Ντροπιαστικές εικόνες: Αφόδευσε σε αρχαιολογικό χώρο, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Και αφού ξαλάφρωσε, έκατσε να κάνει και το τσιγαράκι του

Εικόνες που εκθέτουν τη χώρα, αλλά και τους αρμοδίους που αφήνουν απροστάτευτους τους αρχαιολογικούς μας χώρους, εκτυλίχτηκαν μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Τις εικόνες κατέγραψε το Σωματείο Φίλοι του Ιστορικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης και δείχνουν έναν τύπο που μπήκε στη Βασιλική του Ανακτόρου του Γαλερίου στον πεζόδρομο της Γούναρη και… αφόδευσε ατάραχος σε μαρμάρινη βάση του 4 μ.χ αιώνα!

Όπως έγραψαν στο facebook:

«Αφόδευσε, μετά σκουπίστηκε πολύ προσεκτικά επάνω σε μαρμάρινη βάση του 4 μ.χ αιώνα, στο χώρο της Βασιλικής του Ανακτόρου τους Γαλερίου και μετά κάθισε να απολαύσει το τσιγαράκι του. Όλα αυτά σε ώρα που έπρεπε να λειτουργεί ο αρχαιολογικός χώρος σε κοινή θέα».

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης