Με ιδιαίτερη επιτυχία και κορυφαίες συμμετοχές ολοκληρώθηκε το 3o Workshop της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών, που εστίασε μέσα από παραδείγματα επιτυχίας στην εξωστρέφεια του ελληνικού επιχειρείν.
Στην εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στην Αθηναϊκή Λέσχη, σημαντικές ελληνικές εταιρίες με εξωστρεφή προσανατολισμό μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και περιέγραψαν τη στρατηγική της εταιρίας τους για το πώς κατάφεραν να διεισδύσουν σε αγορές του εξωτερικού, δίνοντας απτά παραδείγματα, εργαλεία, ιδέες και ερεθίσματα για τη μεγιστοποίηση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.
Ο αντιπρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (ΕΕΝΕ), Κρίστιαν Χατζημηνάς, κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών του Workshop, τόνισε ότι «η ΕΕΝΕ πήρε την πρωτοβουλία για αυτά τα workshops γιατί πιστεύει στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειριών μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων. Στην πορεία διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ιδιαίτερο και ευρύτερο ενδιαφέρον για το ποιες είναι οι στρατηγικές που υιοθέτησαν για να γίνουν πιο εξωστρεφείς, επιτυχημένες εταιρίες, ακόμη και όχι τόσο γνωστές».
Παράλληλα, ανακοίνωσε την πρόθεση της ΕΕΝΕ να ανοίξει τα workshops σε ευρύτερο κοινό, και ειδικότερα σε σχολεία και κυρίως πανεπιστήμια. Ενημέρωσε και για τις προσεχείς εκδηλώσεις εξωστρέφειας που προγραμματίζει η ΕΕΝΕ σε Παρίσι, Βερολίνο και Ουάσινγκτον, με σκοπό των ενίσχυση των σχέσεων της Ελλάδας στον τομέα της επιχειρηματικότητας, με έμφαση στη βιομηχανική παρουσία των ελληνικών επιχειρήσεων σε Γαλλία, Γερμανία και Αμερική.
Δείτε επίσης: Βανδαλισμούς σε αρχαία λόγω μεταναστευτικού έκαναν στο Μετρό της Ακρόπολης