ΑΡΧΙΚΗΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Εξοικονομώ κατ’ οίκον»: Νέο πρόγραμμα με 3,5 φορές περισσότερα χρήματα

«Εξοικονομώ κατ’ οίκον»: Νέο πρόγραμμα με 3,5 φορές περισσότερα χρήματα

Αύξηση των κονδυλίων κατά 3,5 φορές περιλαμβάνει το νέο πρόγραμμα «εξοικονομώ κατ’ οίκον», όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης.

Συγκεκριμένα, για το νέο πρόγραμμα, ενώ μέχρι τώρα κόστισε 1 δισ. ευρώ στην 7ετία, πλέον θα δίνονται τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Δείτε επίσης: «Τρελά» λεφτά στα… πόδια του 15ετούς ομολόγου!

Όπως έκανε γνωστό ο κ. Χατζηδάκης, η χρηματοδότηση θα γίνεται με:
• απευθείας ενισχύσεις των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών,
• με χαμηλότοκα και μηδενικού επιτοκίου τραπεζικά δάνεια,
• με αποτελεσματικές φορολογικές εκπτώσεις, και με
• επιπλέον κίνητρα για την εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα όπως π.χ. με τις εταιρείες ESCOs (Energy Service Companies)

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης