1-6-2020

Τουλάχιστον μια φορά τον τελευταίο χρόνο έκανε «ηλεκτρονικά ψώνια» το 26% των Ελλήνων καταναλωτών

Όλο και πιο δημοφιλείς γίνονται οι ψηφιακές αγορές ανάμεσα στους Έλληνες καταναλωτές. Συγκεκριμένα, τους τελευταίους 12 μήνες, το 26% των Ελλήνων πολιτών έκανε τουλάχιστον μία online αγορά από χώρα-μέλος της ΕΕ (οι αγορές δεν αφορούν ψηφιακό περιεχόμενο, όπως μουσική, βίντεο, ηλεκτρονικά βιβλία, εφαρμογές ή παιχνίδια).

Δείτε επίσης: «Βροχή» οι καταγγελίες από επαγγελματίες: Η γραφειοκρατία «σκοτώνει» την ένταξή μας στον εξωδικαστικό μηχανισμό

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται σε ειδική έρευνα του Ευρωβαρομέτρου, η οποία διερευνά τη στάση των Ευρωπαίων καταναλωτών, σε σχέση με την ψηφιοποίηση της καθημερινής τους ζωής.

Σε ερώτηση της έρευνας «Πρέπει να είναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστές να διευκολύνουν την επισκευή ψηφιακών συσκευών ή να αντικαθιστούν μεμονωμένα εξαρτήματά τους», το 49% των Ελλήνων απαντά «ναι, δεδομένου ότι οι συσκευές δεν κοστίζουν περισσότερο». Το ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών, που απαντά «ναι, ακόμη και εάν οι συσκευές κοστίζουν περισσότερο», διαμορφώνεται σε 31%.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ