ΑΡΧΙΚΗΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΗ Ελευθερία Αρβανιτάκη για τον Διονύση Σαββόπουλο: «Αντίο ήρωά μου, αντίο μάγε της σκηνής»

Η Ελευθερία Αρβανιτάκη για τον Διονύση Σαββόπουλο: «Αντίο ήρωά μου, αντίο μάγε της σκηνής»

«Σήμερα μένω για τρίτη φορά ορφανός», έγραψε ο Νίκος Πορτοκάλογλου

Η είδηση του θανάτου του Διονύση Σαββόπουλου σκόρπισε θλίψη και στον καλλιτεχνικό κόσμο. Τρεις από τους εξέχοντες εκπροσώπους του μουσικού μας πολιτισμού έσπευσαν από τους πρώτους να εκφράσουν το σοκ και τη στεναχώρια τους για την απώλεια του πολυδιάστατου «Νιόνιου».

Αρβανιτάκη, Πορτοκάλογλου, Λουβοδίκος των Ανωγείων

Η Ελευθερία Αρβανιτάκη έγραψε σε ανάρτησή της:

Διονύση μου δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω, πονάει ο χαμός σου.
Σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, για την μαγεία που ζήσαμε, για όλα όσα μου έδωσες, για όλα όσα μου έμαθες. Αντίο ήρωά μου, αντίο μάγε της σκηνής, αντίο σπουδαίε δημιουργέ. Το έργο σου στα τιμαλφή του πολιτισμού μας και σίγουρα στα δικά μου τιμαλφή.

Ο Νίκος Πορτοκάλογλου με δύο προτάσεις συγκίνησε:

Έχω χάσει εδώ και χρόνια τους δύο γονείς μου. Σήμερα μένω για τρίτη φορά ορφανός.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Λουδοβίκος των Ανωγείων εκφράστηκε με τον δικό του τρόπο:

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ «ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ» ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης