ΑΡΧΙΚΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟ συνιδρυτής του Reddit λέει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη «ήρθε για να μείνει»

Ο συνιδρυτής του Reddit λέει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη «ήρθε για να μείνει»

Είναι μια μακροπρόθεσμη μεταμόρφωση που ήδη αναδιαμορφώνει τον τρόπο που εργαζόμαστε και δημιουργούμε

Ο συνιδρυτής του Reddit, Alexis Ohanian, λέει ότι η συνεχής προώθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) δεν είναι κάτι απλό… είναι μια μακροπρόθεσμη μεταμόρφωση που ήδη αναδιαμορφώνει τον τρόπο που εργαζόμαστε και δημιουργούμε.

Ο εκ των ισχυρών ανδρών του Reddit επιμένει ότι η καινοτομία είναι «πολύ πραγματική», επισημαίνοντας τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης στην ανάπτυξη λογισμικού και την αποτελεσματικότητα.

«Νομίζω ότι όλοι συνειδητοποιούν ότι αυτή η τεχνολογία ήρθε για να μείνει», δήλωσε ο Ohanian, ο οποίος είναι επίσης ιδρυτής και γενικός εταίρος στην εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Seven Seven Six, σε συνέντευξη κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Invest της Yahoo Finance. «Είναι πραγματική».

Ο Ohanian αντιτίθεται επίσης στον «ντουμερισμό» (doomerism) για την Τεχνητή Νοημοσύνη, λέγοντας ότι θα δημιουργήσει περισσότερες θέσεις εργασίας από ό,τι θα καταστρέψει, όπως ακριβώς κάθε τεχνολογική επανάσταση πριν από αυτήν.

«Νιώθω ότι θα είναι ένα καθαρό θετικό αποτέλεσμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι ένας ανώμαλος δρόμος», σχολίασε συνοψίζοντας ο Ohanian.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης