ΑΡΧΙΚΗVIRALΟλυμπιακοί Αγώνες: Ποδηλάτης άφησε την κούρσα και μπήκε σε παμπ για την ανάγκη του(!)

Ολυμπιακοί Αγώνες: Ποδηλάτης άφησε την κούρσα και μπήκε σε παμπ για την ανάγκη του(!)

Αποθεώθηκε το είδωλο

O Γερμανός ποδηλάτης Νιλς Πόλιτ γνώρισε την αποθέωση και έγινε viral, όταν βρέθηκε στο κέντρο του Παρισιού εν ώρα αγώνα. Το… είδωλο άφησε στην μέση την κούρσα των Ολυμπιακών Αγώνων αφότου είχε διανύσει περισσότερα από 240 χλμ. στην ποδηλασία δρόμου για να κάνει την ανάγκη του.

Εκείνη την στιγμή βρισκόταν στην περιοχή της Μονμάρτης και δεν μπορούσε να κρατηθεί άλλο. Ο αγώνας είχε διάρκεια 6 ώρες περίπου.

Ο Πόλιτ σταμάτησε, πάρκαρε το ποδήλατό του, μπήκε σε μια παμπ, έκανε την ανάγκη του και επέστρεψε στην κούρσα. Ο Γερμανός αποθεώθηκε από τους θαμώνες και χιλιάδες Γάλλους, που βγήκαν στους δρόμους για να επευφημήσουν τους ποδηλάτες.

Δείτε το βίντεο

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης