Στα χνάρια της Google, της Facebook και του Twitter βαδίζει η Amazon, η οποία ανακοίνωσε πως, από δω και πέρα, όποιος κάνει αναζήτηση στη σελίδα της με τη λέξη «αυτοκτονία» θα «πέφτει» πάνω σε γραμμές παροχής ψυχολογικής υποστήριξης.
Πιο συγκεκριμένα, μετά την τραγική παρατήρηση πως αρκετοί χρήστες αναζητούν θηλιές και άλλα επικίνδυνα αντικείμενα, η Amazon.com εξέδωσε ανακοίνωση, όπου αναφέρεται πως «θα παραπέμπει τους χρήστες που κάνουν αναζητήσεις σχετικές με τη λέξη «αυτοκτονία» σε τηλεφωνικούς αριθμούς παροχής ψυχολογικής υποστήριξης και βοήθειας».
Σημειώνεται πως ο ιστότοπος Alphabet της Google, το Facebook και το Twitter το κάνουν ήδη.
Χαρακτηριστικό είναι πως αν κάποιος έκανε τέτοιου είδους αναζήτηση στην Amazon την περασμένη εβδομάδα, στις δυτικές χώρες έβλεπε αποτελέσματα για «σετ αυτοκτονίας» και θηλιές, ενώ στην Ινδία τα αποτελέσματα περιελάμβαναν και υπνωτικά χάπια, ζιζανιοκτόνα κι ένα βιβλίο με τίτλο: «Πώς να αυτοκτονήσετε».
Μάλιστα, η εταιρεία κατέβασε τις καταχωρήσεις για το βιβλίο και τις θηλιές, όταν ενημερώθηκε για την ύπαρξή τους.
Εξάλλου, αποφάσισε να απαγορεύσει στους εμπόρους να πωλούν προϊόντα που προωθούν ή εξυμνούν την αυτοκτονία.
Όπως ανέφερε η εφημερίδα Wall Street Journal, σε μια μικρή αναζήτηση την προηγούμενη εβδομάδα εντόπισε περισσότερα από 4.000 αντικείμενα στο Amazon, που είχαν παραπλανητικές ετικέτες ή τα οποία είχαν απαγορεύσει ή χαρακτηρίσει επικίνδυνα οι αμερικανικές αρχές!