Το ενδεχόμενο να επανέλθει η κάρτα θορύβου στα δίκυκλα προκειμένου να περιοριστεί η ηχορύπανση, εξετάζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε υποχρέωση ελέγχου του θορύβου, όπως συμβαίνει και με τον έλεγχο καυσαερίων. Η ένταση του θορύβου μπορεί να μετριέται στα ΚΤΕΟ ή στα συνεργεία, με βάση τις τεχνικές προδιαγραφές του οχήματος.
Όπως είπε ο υφυπουργός Γιάννης Κεφαλογιάννης από το βήμα της Βουλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της Ν.Δ. Φωτεινής Πιπιλή, «επεξεργαζόμαστε διάταξη που προβλέπει ακόμη και πρόστιμα στα συνεργεία που συνεργούν στην αλλοίωση των χαρακτηριστικών των οχημάτων. Είτε αυτή η αλλοίωση αφορά τον θόρυβο, την αφαίρεση του φίλτρου DPF που κατακρατεί τα επικίνδυνα σωματίδια των οχημάτων ή την παράνομη επέμβαση στον οδομετρητή των χιλιομέτρων».
Για τους χώρους στάθμευσης μηχανών, ο κ. Κεφαλογιάννης τόνισε ότι με την απόφαση που προωθεί το υπουργείο, «καθορίζονται όλες οι λεπτομέρειες για τη νόμιμη λειτουργία χώρων στάθμευσης δικύκλων, δίνοντας λύση σε ένα χρονίζον πρόβλημα που επιβαρύνει σημαντικά την καθημερινότητα χιλιάδων συμπολιτών μας».