Πέμπτη 23/9/2021

Πυρκαγιές: Πώς και πότε θα αποκατασταθούν οι βλάβες στην ηλεκτροδότηση

Οι πληγέντες μπορούν να υποβάλουν αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής εξυπηρέτησης

Τη διαδικασία για την ασφαλή επανηλεκτροδότηση κτισμάτων και εγκαταστάσεων στις πληγείσες από τις πρόσφατες πυρκαγιές περιοχές της Αττικής, της Εύβοιας και της Πελοποννήσου περιγράφει ο ΔΕΔΔΗΕ, τη στιγμή που βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η προσπάθεια αποκατάστασης των τεράστιων ζημιών στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας.

Σύμφωνα με τον διαχειριστή, η επανηλεκτροδότηση γίνεται άμεσα σε εγκαταστάσεις με εμφανή ακεραιότητα (οικίες, κτίρια και εγκαταστάσεις υπαίθρου που δεν έχουν υποστεί ζημιές).

Για τις περιπτώσεις, όμως, που η ηλεκτρική εγκατάσταση έχει υποστεί ζημιές από την πυρκαγιά, και προκειμένου να μην τεθεί σε κίνδυνο η ασφάλεια των πολιτών, θα ακολουθηθεί διαφορετική διαδικασία για την επανηλεκτροδότηση της εσωτερικής ηλεκτρικής εγκατάστασης όλων των ακινήτων. Ειδικότερα:

•    Στις περιπτώσεις που απαιτείται αντικατάσταση του μετρητή ή και του καλωδίου παροχής, αυτή θα πραγματοποιείται από τον ΔΕΔΔΗΕ χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση των ενδιαφερομένων

•    Στις περιπτώσεις που, έπειτα από έλεγχο ιδιώτη ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη, διαπιστώνεται η ανάγκη μικροεπεμβάσεων στη γραμμή πίνακα – μετρητή ή στη γείωση ή σε άλλο τμήμα στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση, η επανασύνδεση θα πραγματοποιείται μετά την προσκόμιση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)

•    Στις περιπτώσεις που, ύστερα από επανέλεγχο, διαπιστώνονται εκτεταμένες ή ουσιώδεις ζημιές στην εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση, η επανασύνδεση θα πραγματοποιείται μετά την έκδοση ΥΔΕ, στην οποία θα απεικονίζεται μόνο ο προσωρινός πίνακας που θα εγκατασταθεί προκειμένου να υλοποιηθούν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών. Στις περιπτώσεις αυτές, μετά το πέρας των σχετικών εργασιών, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να προσκομίσει στον ΔΕΔΔΗΕ την ΥΔΕ για τη συνολική νέα εσωτερική ηλεκτρική εγκατάσταση του κτίσματος

Για να διευκολύνει τους πληγέντες, ο ΔΕΔΔΗΕ δίνει τη δυνατότητα της διακριτής υποβολής αιτήματος επικοινωνίας μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής εξυπηρέτησης (Κατηγορία Αιτήματος: Αίτημα Επικοινωνίας, Υποκατηγορία: Πυρόπληκτοι), με επισύναψη οποιουδήποτε εγγράφου σε ηλεκτρονική μορφή.

Εφόσον απαιτείται ΥΔΕ, μπορεί να επισυνάπτεται ηλεκτρονικά με την υποχρέωση σε διάστημα 2 μηνών το πρωτότυπό της να έχει αποσταλεί στο αρμόδιο γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ. Εναλλακτικά, θα υπάρχει η δυνατότητα να παραδίδεται η ΥΔΕ στο συνεργείο που θα προσέρχεται για την ενεργοποίηση της παροχής κατόπιν σχετικού προγραμματισμού.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σχολιαστε το αρθρο

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ