ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΚατάληψη στα γραφεία διοίκησης του Ευαγγελισμού από συμβασιούχους που απολύονται

Κατάληψη στα γραφεία διοίκησης του Ευαγγελισμού από συμβασιούχους που απολύονται

Και ενώ είναι τεράστιες οι ανάγκες για προσωπικό...

Σε κατάληψη των γραφείων της διοίκησης του Ευαγγελισμού προχώρησαν υπό απόλυση συμβασιούχοι.

Πρόκειται για 300 περίπου άτομα, εργαζόμενους καθαριότητας και γενικών καθηκόντων με ατομικές συμβάσεις. Οι συμβασιούχοι συγκεντρώθηκαν το πρωί για να διαμαρτυρηθούν, ενώ αποφάσισαν να προχωρήσουν σε κατάληψη, καθώς η διοίκηση αρνήθηκε να τους δει και να ακούσει τα αιτήματά τους.

Αντιπροσωπεία τους μαζί με το Σωματείο Εργαζομένων του νοσοκομείου, εκθέτει στον διοικητή τα αιτήματά τους, για να μην χάσει κανένας τη δουλειά του και ενώ οι ανάγκες για προσωπικό στον Ευαγγελισμό, εν μέσω πανδημίας, είναι τεράστιες.

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης