ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΘεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου αγνόησε κόκκινο σε σιδηροδρομική διάβαση

Θεσσαλονίκη: Οδηγός λεωφορείου αγνόησε κόκκινο σε σιδηροδρομική διάβαση

Ευτυχώς, το περιστατικό περιορίστηκε σε υλικές ζημιές

Στη σύλληψη ενός οδηγού αστικού λεωφορείου προχώρησε η αστυνομία Θεσσαλονίκης το απόγευμα του Σαββάτου, μετά από επικίνδυνο περιστατικό σε ισόπεδη σιδηροδρομική διάβαση κοντά στα ΚΤΕΛ Μακεδονία.

Ο 53χρονος οδηγός, αγνοώντας τον κόκκινο σηματοδότη και τις κατεβασμένες μπάρες, συνέχισε την πορεία του ενώ πλησίαζε εμπορική αμαξοστοιχία. Στο λεωφορείο εκείνη την ώρα επέβαιναν επιβάτες.

Ευτυχώς, το περιστατικό περιορίστηκε σε υλικές ζημιές στις προστατευτικές μπάρες, χωρίς να σημειωθεί τραυματισμός. Οι Αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του οδηγού, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για επικίνδυνη οδήγηση και παραβίαση σιδηροδρομικής διάβασης.

Το συμβάν υπενθυμίζει τη σοβαρότητα της τήρησης των κανόνων ασφαλείας γύρω από σιδηροδρομικές διαβάσεις, ιδιαίτερα όταν εμπλέκονται δημόσια μέσα μεταφοράς και επιβάτες.

*Φωτογραφία αρχείου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δείτε επίσης:

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης