Τη μισή δόση των δανείων τους για ολόκληρο το 2021 και το 75% για το πρώτο εξάμηνο του 2022 θα πληρώνουν οι πελάτες της Τράπεζα Πειραιώς, οι οποίοι πλήττονται οικονομικά από την πανδημία!
Το ειδικό πρόγραμμα μειωμένων καταβολών δίνει τη δυνατότητα σε δανειολήπτες των οποίων έληξαν οι αναστολές πληρωμών που δόθηκαν στο πλαίσιο των μέτρων για την Covid-19, να επανέλθουν σε κανονική αποπληρωμή των δανείων τους σε διάστημα 18 μηνών. Αποτελεί, αναμφίβολα, σημαντική ανάσα για χιλιάδες πολίτες, οι οποίοι έχουν δει τα εισοδήματά τους να συρρικνώνονται λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας.
Διαβάστε επίσης: Τι θα γίνει με τις τράπεζες; Πότε θα αρχίσουν να χρηματοδοτούν την οικονομία;
Ανάλογες κινήσεις αναμένονται τις επόμενες μέρες και από τις υπόλοιπες τράπεζες, καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι όλες προσανατολίζονται στη χορήγηση δυνατότητας πληρωμής της μισής μηνιαίας δόσης για τους επόμενους 9-12 μήνες.
Η Τράπεζα Πειραιώς άνοιξε τον δρόμο, ανακοινώνοντας τη Δευτέρα πως οι πληττόμενοι δανειολήπτες που βρίσκονται σε αναστολή πληρωμών, με την πάροδο του εννεαμήνου και τη λήξη των αναστολών, μπορούν να καταβάλλουν μέρος της δόσης τους τους επόμενους 18 μήνες. Συγκεκριμένα, θα πληρώνουν το 50% αυτής για το σύνολο του 2021 και το 75% της δόσης για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Έτσι θα επανέλθουν στην αποπληρωμή του 100% της δόσης τους το δεύτερο εξάμηνο του 2022, με ισόχρονη επιμήκυνση της διάρκειας του δανείου τους.
Ένταξη στο πρόγραμμα με τηλεφωνική επικοινωνία
Οι δανειολήπτες μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα, με τηλεφωνική επικοινωνία με την τράπεζα, ενώ με νέα υπηρεσία που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς η διαδικασία μπορεί να ολοκληρώνεται και εξ αποστάσεως. Ειδικότερα, το αίτημα αξιολογείται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, χωρίς να απαιτείται η κατάθεση πρόσθετων στοιχείων.
Για τη διευκόλυνση των πελατών και την αποφυγή της φυσικής παρουσίας τους στο κατάστημα, η Τράπεζα Πειραιώς εγκαινιάζει την υπηρεσία υπογραφής συμβατικών εντύπων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα στοιχεία των πελατών καταχωρίζονται μέσω e-mail και στη συνέχεια η διαδικασία ολοκληρώνεται με ασφάλεια, με τη λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών.