ΑΡΧΙΚΗΕΛΛΑΔΑΗ πεθερά έστειλε τη νύφη στο νοσοκομείο!

Η πεθερά έστειλε τη νύφη στο νοσοκομείο!

Συνελήφθη μια 47χρονη.

Ελαφρά τραυματισμένη στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου μεταφέρθηκε το βράδυ της Τρίτης, μια 40χρονη, η οποία λίγο νωρίτερα είχε δεχθεί επίθεση από την πεθερά της, στο Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το voria.gr δεν υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες για τις αιτίες τις επίθεσης της 47χρονης Ρομά στη γυναίκα του γιου της. Η αστυνομία πάντως προχώρησε στη σύλληψη της 47χρονης.

*φωτό αρχείου

Ακολουθήστε το newsbreak.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαβάστε ακόμα

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ
ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ
ΕΓΚΑΙΡΑ
Εγγράψου στα κανάλια
ενημέρωσης του Newsbreak

Διαβάστε επίσης