Τετάρτη 22/9/2021

Οι Ρώσοι τα κατάφεραν: Έτοιμο το πρώτο εμβόλιο για το νέο κορωνοϊό, σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας!

Habemus… εμβόλιο!

Αυτό ισχυρίζεται το ρωσικό υπουργείο Άμυνας, καθώς ανακοίνωσε ότι το πρώτο ρωσικό εμβόλιο κατά του νέου κορωνοϊού είναι έτοιμο!

Σύμφωνα με το ΑΠΕ, στη δημιουργία του εν λόγω εμβολίου συμμετείχαν στρατιωτικοί εμπειρογνώμονες και επιστήμονες του Εθνικού ερευνητικού κέντρου Γκαμαλέι και τη βαρυσήμαντη ανακοίνωση έκανε ο υφυπουργός Άμυνας, Ρουσλάν Τσάλικοφ, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Argumenti I Fakti.

«Οι δικοί μας εμπειρογνώμονες και οι επιστήμονες των αποτελεσμάτων του Εθνικού ερευνητικού κέντρου Γκαμαλέι έχουν προβεί στις τελικές αξιολογήσεις των κλινικών δοκιμών. Την στιγμή της έξαρσης, όλοι, χωρίς εξαίρεση, οι εθελοντές, έχοντας αποκτήσει ανοσία στον κορωνοϊό, ένοιωθαν φυσιολογικά. Κατά αυτόν τον τρόπο το πρώτο ρωσικό εμβόλιο του νέου κορονοϊού είναι έτοιμο», δήλωσε ο Τσάλικοφ.

Τη Δευτέρα, εξάλλου, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι από κοινού με το Εθνικό ερευνητικό κέντρο επιδημιολογίας και μικροβιολογίας Γκαμαλέι ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι κλινικές δοκιμές του εμβολίου κατά του νέου κορωνοϊού, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στο στρατιωτικό νοσοκομείο Μπουρντένκο, με την συμμετοχή 43 εθελοντών.

Κι όλα αυτά, την ώρα που ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων της πανδημίας στη χώρα αυξήθηκε κατά 5.842 το τελευταίο 24ωρο, φθάνοντας τα 783.328, εκ των οποίων τα ενεργά κρούσματα ανέρχονται στις 208.364, αντιπροσωπεύοντας το 26,6% των συνολικών.

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Ακολουθήστε το newsbreak.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Ακολουθήστε μας στο Youtube!

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του newsbreak. Ακολουθήστε το newsbreak σε Instagram, Facebook, Youtube, Viber και Twitter.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σχολιαστε το αρθρο

Tο newsbreak.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το newsbreak.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ