Τετάρτη 16/6/2021

Άλλαξαν τα… φώτα στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ: 993 κλήσεις για διακανονισμό σε μια μέρα

Έσπασε χθες το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, καθώς ήταν η πρώτη ημέρα εφαρμογής της δυνατότητας ρύθμισης χρεών τηλεφωνικά, χωρίς να πρέπει ο οφειλέτης να μεταβεί στην επιχείρηση.

Συγκεκριμένα μόνο χθες έγιναν 993 τηλεφωνικές ρυθμίσεις, έναντι μόλις 280 (αιτήσεων για ρύθμιση) τον Σεπτέμβριο. Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών τέθηκε σε εφαρμογή την προηγούμενη εβδομάδα και προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Το ύψος της προκαταβολής και οι δόσεις κλιμακώνονται ανάλογα με το ύψος της οφειλής, ως εξής:

  • Για χρέος έως 500 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 5 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 500 ως 1000 ευρώ, προκαταβολή 10 % και 8 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 1000 ως 2000 ευρώ, προκαταβολή 15 % και 12 μηνιαίες δόσεις.
  • Από 2000 ως 3000 ευρώ, προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις
  • Από 3000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20 % και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30 % και 24 μηνιαίες δόσεις.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ, η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και θα γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης.

Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.

Μετά την τηλεφωνική έγκριση της ρύθμισης, ο πελάτης λαμβάνει στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα που αναφέρει τα εξής:

 «Για να ενεργοποιηθεί ο διακανονισμός που συμφωνήθηκε, θα πρέπει η ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ (…) να πληρωθεί εντός μίας εργάσιμης ημέρας (έως ………). ΚΩΔ.ΗΛ.ΠΛΗΡ RF…………………………….».

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη διατήρηση της ρύθμισης είναι η εμπρόθεσμη εξόφληση των δόσεων και των νέων λογαριασμών που θα εκδοθούν στη συνέχεια.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ NEWSBREAK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ